مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: مسئولان بدانند مذاکرات در سایه جهاد وشهادت بسیجیان تحقق یافت و استقامت و صبوری بسیج، دشمن را وادار به مذاکره کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۳۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین عزت‌الله معتمد در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت با عنوان «حماسه شکوه ایستادگی» که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج استقامت، پایداری و پاسداری از ارزش‌هاست، اظهارکرد: انسان ها و حکومت ها به حکم عقل و فطرت، دارای برنامه هستند و استقامت و پایداری در میدان عمل، موفقیت برنامه‌ها را تضمین می کند.

وی استقامت و پایداری را عنصر اساسی شخصیت تفکر بسیج دانست و اعلام کرد: بسیج توانست عقلانیت، مقاومت و مصلحت در دوران دفاع مقدس را به دنیا صادر کند و امروز بیشتر سختی راه توسط ملت ایران پیموده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز در جنگ بین ایمان و کفر، تنگه احد در دست رزمندگان اسلام است، افزود: تنگه احد در دومین جنگ پیامبر با کفار که مسلمانان با خالی کردن آن شکست خوردند اما الان تنگه اُحد به دست بسیجیان است و نباید این تنگه را رها کنیم.

حجت الاسلام معتمد به بهانه قراردادن معیشت توسط برخی ها، برای رها کردن تنگه اُحد، اشاره کرد و گفت: اگر تنگه احد رها شود، خالدها و ابوسفیان‌ها برمی‌گردند و سپاه اسلام شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه امروز ویژگی استقامت در نسل جوان بیش از نسل گذشته است، ابراز کرد: مذاکرات در سایه فداکاری، جهاد وشهادت بسیجیان تحقق یافت و مسئولان بدانند در سایه استقامت و صبوری بسیج، دشمن حاضر به مذاکره شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان، با اشاره به آشکارشدن آثار شکست استکبار و حکومت‌های طاغوتی تصریح کرد: سنگرهای استکبار با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فتح می‌شود و به ‌زودی باید نماز را در قدس اقامه کنیم.

حجت الاسلام معتمد برلزوم سخن گفتن حکیمانه مسئولان تاکید کرد وافزود: سرداران بسیاری در کشور داریم و برخی تلاش نکنند سردار جعلی برای جامعه درست شود.

ارسال نظرات