فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک از درخشش سپاه ناحیه اراک در جشنواره کشوری "مالک اشتر" خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، 5 آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین مصلی کلانشهر اراک شاهد حضور بسیجیانی بود که بار دیگر با حضور خود نشان دادند که تا آخرین نفس به انقلاب و آرمان‌های آن پایبند بوده و در این مسیر تابع و گوش به فرمان ولایت هستند.

بسیجیان گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس و همه اقشار مختلف بسیج در این مراسم بار دیگر نشان دادند که بسیج میعادگاه عاشقان و عبادتگاه لشگر مخلص خداست که همواره جان بر کف از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اعتلای اسلام، فرهنگ و تفکر بسیجی تلاش می‌کنند.

حضرت امام(ره) بسیج را لشگر مخلص خدا و خود را یک بسیجی معرفی می‌کنند و این سخنان گرانقدر ایشان در ارزش و منزلت فرهنگ و تفکر بسیج را همین بس که در این راه گام‌های مؤثری برداشته، انقلاب و نظام اسلامی در مسیر بیش از سی‌و تندی ساله برای تجلی قدرت خود از گردنه‌ها و خطرات بی‌شماری عبور کرده که بسیج از بدو تشکیل تاکنون در آن نقش داشته است.

5 هزار بسیجی که در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک حضور داشتند بخشی کوچک از جمع بسیجیانی بودند که امروز بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری تجدید کردند تا بار دیگر به دشمنان نشان دهند آماده در صحنه هستند و دست ابرقدرت‌هایی را که قصد دارند ضربه به اسلام و نظام اسلامی بزنند را برای همیشه از صحنه روزگار کوتاه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک در حاشیه این مراسم با اشاره به کسب عنوان برتر سپاه اراک در دومین جشنواره "مالک اشتر" اظهار داشت: در این جشنواره از رده‌های برتر سپاه تقدیر شد که در این میان بسیجیان 10 حوزه و پایگاه در سطح شهرستان اراک تواستند به خوبی بدرخشند و رتبه برتر را کسب کنند.

رضایی تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج واگن پارس، برق باختر، شهید صدوقی ساروق، پایگاه دوم حزب‌الله، حوزه بسیج فرهنگیان و 2 واحد بسیج دانش‌آموزش از حوزه‌ها و پایگاه‌های شرکت کننده از اراک در مسابقات "مالک اشتر" امسال بودند که توانستند مقام نخست جشنواره ستادکل را از ان خود کنند.

وی افزود: این جشنواره همه‌ساله با هدف تجلیل از نواحی، حوزه و پایگاه‌های برتر بسیج، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق‌تر و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توسط ستاد کل نیروهای مسلح در سطح کشور برگزار می‌شود.

در حاشیه مراسم حضور حماسی بسیجیان اراک از خانواده 7 شهید شاخص به نام‌های شهید مجید ترکمانی، شهید محمدرضا عبداللهی، ذبیح‌الله عابدی، شهید کاوه نبیری، شهید فرهاد مقیمی، شهید جعفر شیری و شهید علیرضا خرمی تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از 6 بسیجی خواهر و برادر بسیجی در عرصه‌های هنری، ورزشی و قرآنی که حائز مقام شده بودند نیز تجلیل شد.

اعضای بسیج افراد برگزیده‌ای هستند که عاشقانه در مسیر حفظ و حراست از کشور گام برمی‌دارند و با هوشیاری و رصد کردن عوامل نفوذی و شناسایی آن‌ها نقش موثری در جلوگیری از نفوذ دشمنان به کشور می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات