خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

بسیجیان در تمامی مقاطع انقلاب گره گشا بوده اند

سردار ریحانی گفت:در تمامی چالش هایی که نیاز به حضور مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی بود، بسیجیان در میدان حاضر شده و گره گشا بودند.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۵۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز پنجشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان که در محل میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی اظهار داشت: آنچه که باعث بقا و دوام نظام ما شده همین فرهنگ عاشوراست.

 

وی افزود: فرهنگ عاشورا در همه تاریخ انقلاب این کشور مایه عزت دین، سربلندی نظام و همه مردم این کشور شد.

 

ریحانی در ادامه گفت: امروز 5 آذر مصادف با سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی در کشور به فرمان امام راحل (ره) است. بنیانگذار کبیر انقلاب با تشکیل این شجره طیبه باعث سربلندی نظام در همه مقاطع و دوران ها شدند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: در اوایل انقلاب، دوران دفاع مقدس و تمامی چالش هایی که نیاز به حضور مردم بصیر و آگاه جمهوری اسلامی ایران بود، بسیجیان در میدان حاضر شده و گره گشا بودند.

 

ریحانی اظهار داشت: بسیج در امتداد عاشورا و فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ ناب عاشوراست که این به معنای ترس از خدا و نهراسیدن از تهدیدات دشمنان است.

 

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: خودباوری، ایثار، شهادت، شهامت و همه ارزش ها در فرهنگ بسیج جای گرفته است و تا زمانیکه ما بر اساس اعتقادات خود عمل کرده و در صحنه های حساس حضور داریم ملتی سربلند باقی خواهیم ماند.

ارسال نظرات