خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در یادواره شهدا شهرستان عنوان کرد: استکبار ستیزی یک شاخصه مهم قرآنی است.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، حجت الاسلام ایوب حیدری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در یادواره شهدا شهرستان روانسر ضمن تبریک هفته بسیج در ادامه اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 58 حاصل دور اندیشی معمار کبیر انقلاب  اسلامی امام خمینی (ره) است.

 

وی در ادامه تصریح کرد:  پاسداشت هفته بسیج، پاسداشت از جوانمردی و تضمین آینده است

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان با اشاره به تعابير معمار کبیر انقلاب از بسيج، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی در فرازی می فرمایند: امروز در عصری نفس میکشیم که من با جرأت مدعی هستم كه ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله ـ (ص) و كوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (ص)می‌باشند.

 

حیدری در ادامه استکبار ستیزی را یک شاخصه مهم قرآنی دانست و افزود:در منطق دین چیزی به نام صلح و سازش با دشمن وجود ندارد

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن را ایجاد روشنگری دانست و با تشریح راه های مختلف نفوذ دشمن در طول تاریخ، گفت: امروز نفوذ از طریق مذاکرات صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: همه تلاش دشمن در کنار مذاکرات هسته ی، بحث نفوذ است و بایستی در این راه هوشیار بود.

 

 حیدری در ادامه افزود: امروز ما از امریکا ترسی نداریم از بعضی خودی های می ترسیم که تمام اصل مشکلات را در ارتباط با کدخدا می دانند و به لبخند دشمن دل خوش کرده اند

 

 وی در پایان برگزاری یادواره های شهدا را در اصل بزرگداشت تمام ارزش ها و اصولی دانست که شهدا به خاطر آنها جان خود را فدا کرده اند.

ارسال نظرات