معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور گفت: تبلیغ برای اسلام نباید منحصر به ایران و یا منطقه باشد بلکه کمتر کسی به اندازه یک دانشجو می‌تواند در ابلاغ پیام الهی انقلاب اسلامی به آحاد مردم و ملت ها اثرگذار و لایق باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۷۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی به نقل از پایگاه خبری «دانشجویان بیدار»،‌ وجدانی‌ نیا معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کشور نیز در ادامه این برنامه پشت تریبون رفت و گفت: حضرت محمد (ص) می‌فرمایند خدا رحمت کند بنده‌ای را که بداند از کجا آمده، در کجا قرار دارد و به کجا خواهد رفت لذا دانشجویان بسیجی باید بدانند که در چه مسیر‌ی در حرکت هستند و موقعیت خود را بشناسند.

وی افزود: مقام بسیجی بسیار ارجمند است آنگونه که مادر شهید بسیجی ابراهیم هادی در غم فرزند خود قلبش آنقدر داغ زده می‌شود که در پایان عمر با تکه‌های یخ آنرا خنک نگه می داشت و بعد از فوت تشخیص دکتر  این  بود که قلب این مادر منفجر شده است، داغ یک بسیجی آنقدر سنگین است که قلب یک مادر را منفجر می کند.

هدف دشمن نابودی فرهنگ و بی‌اعتقاد کردن مردم است

وی اظهار کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس پی برد که اگر می‌خواهد ایران از پایی در بیاورد باید اعتقاد و فرهنگ جامعه را سست کند و  امروز مقابله با فرهنگ مردم را آغاز کرده است.

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کشور گفت: باید از فرهنگ کشور خود دفاع کنیم زیرا امروز خطر آندلس برای کشور ما وجود دارد و ما باید کشورهای مانند ترکیه که در گذشته ادعای ام‌القرای جهان اسلام را داشت بنگریم و الگو بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر ماهواره خطر اول نیست، ادامه داد: فضای مجازی موبایلی خطر جدی امروز است که با مطالب بی منبع، غیر اخلاقی، تمسخر و قبح شکنی از ارزشها و امثال آن همه اعتقادات ما را هدف گرفته است.

وجدانی‌ نیا عنوان کرد: برای مبارزه با دشمن در جنگ نرم باید از مدپرستی و سبک زندگی غربی پرهیز و حدود شرعی رعایت شود.

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کشور افزود: برای عاقبت بخیر شدن باید مسیر الهی را در پیش بگیریم و زندگی نامه، خاطرات و وصیت نامه شهداء را مطالعه و از اخلاق و بصیرت آن‌ها الگو بگیریم.

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: امروز عرصه جهاد اکبر است و ما باید از یک طرف مراقب نفس خود بوده و از طرف دیگر مراقب خانواده و دوستان و هم وطنان خود باشیم و در عرصه فرهنگ احساس مسئولیت کنیم.

و ی در پایان خاطر نشان کرد: تبلیغ برای اسلام نباید منحصر به ایران و یا منطقه باشد بلکه کمتر کسی به اندازه یک دانشجو می‌تواند در ابلاغ پیام پیام الهی انقلاب اسلامی به آحاد مردم و ملت ها اثرگذار و لایق باشد.

 


ارسال نظرات