خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان گفت : امروز بر همگان ثایت شده که در حل معادلات منطقه ای، کشورها نمی توانند موقعیت جمهوری اسلامی ایران و نفوذ استراتژیک او را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۷۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مراسم 5 آذر روز بسیج امروز با حضور 3هزار نفر از بسیجیان شهرستان گیلانغرب در استادیوم ورزشی شهدای شهر گیلانغرب برگزار شد.
 
مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: بسیجی بودن یک افتخار است افتخاری که امام همواره به خلوص و صفای آن غبطه میخوردند رمز موفقیت بسیج هم در اخلاص آن است که امام بخوبی آنرا تفسیر نمودند آنچه که ما در مقابل همه دنیا پیروز گردانید تفکر بسیجی بود و این تفکر ، تفکر الهی و پشتوانه نظام است.
 
دکتر محسن حسین آبادی افزود: بسیج فقط مختص زمان جنگ نیست بسیج برای همه زمانهاست تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی تفکر و فرهنگ عاشورایی است که امروز به همه دنیا صادر شده است.
 
 وی ابراز داشت:امروز در کشورهای مختلف منطقه در غزه ، فلسطین ، بحرین ، لبنان ، عراق و سوریه فرهنگی بسیج است که ایستادگی میکند و امروز ما در همه جریانها با تفکر بسیجی رشدی چشمگیر داشته ایم در زمینه سیاسی ، علمی ، اقتصادی ، نظامی ، فناوری  به واقع یکی از مقتدرترین کشورها هستیم و اینها نیست مگر با تفکر بسیجی که باید تلاش کنیم بیش از پیش این بصیرت را افزایش دهیم .
 
مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان به تعالی و نفوذ فرهنگ بسیجی در جهان و الگو برداری در بسیاری از کشورها از جمله سوریه ؛ عراق , لبنان , و یمن  اشاره کرد و اظهار داشت : به یمن تفکر بسیجی امروز  ایران از یک قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی بدل شده شده  که هیچ مشکلی  در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظرو لحاظ شدن این کشور عزیز و عزتمند قابل حل نیست و این نشان از نفوذ فرهنگ عاشورایی و بسیجی را داراست.
 
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی گفت:بازخوانی فلسفه بسیج بیانگر این واقعیت است که این نهاد مردمی در همه مقاطع حساس و خطیر کشور حضوری موفق را داشته است و عملکرد بسیج در همه عرصه ها نشان از اهمیت و نقش موثر این مجموعه مبارک دارد.
 
سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی  ولایتمداری ، بصیرت ، مردم گرایی ، هوشیاری ، اخلاص ، دینداری را از ویژگیهای معنوی بسیج برشمرد و یاد آور شد: رهنمودها توصیه ها و تذکرات مقام معظم رهبری نقشه راه بسیج است و بسیجیان گوش بفرمان مقتدای خویش حضوری مسئولانه را در همه عرصه ها دارند.
ارسال نظرات