خبرهای داغ:

یادواره 98 دانش آموز شهید در گیلانغرب برگزار شد+تصاویر

همزمان با هفته مبارک بسیج ،یادواره 98 دانش آموز شهید در گیلانغرب برگزار شد
کد خبر: ۸۶۰۰۷۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مدیر حوزه های علمیه شهرستان در سخنانی از بسیج بعنوان تفکر و فرهنگی والا نام برد و افزود : راه بسیج ثابت میکند که بدون هیچ توقعی همواره در خدمت انقلاب و مردم بوده و هست چرا هرجا گرهی بوجود آمده بدست بسیج باز شده است و در یک کلام بسیج نیروی همیشه پای کار در میدانهای بزرگ انقلاب بوده است .

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح نمود:شهدا ناظر رفتار و اعمال ما هستند و ما مدیون شهدائیم راه شهادت راه سعادت است و راه قرب به الی الله مرگ با شهادت عزتمند ترین مرگ است و مقام شهادت مقامی رفیع و بس عظیم در نزدگ پروردگار به شمار می آید .

وی افزود :همه شهدای ما و شهدای دانش آموز هم با الگوگیری از شهدای حماسه عاشورا بویژه شهدای نوجوان آن قیام تاریخی جان خود را برای حفظ اسلام و ارزشها و دفاع از کیان کشور فداکردند تا امروز با سربلندی و آرامش در دنیا سرافرازانه به عظمت کار آنها افتخار کنیم.

 

 در ابتدای این مراسم معنوی  ثریا قهرمانی فرمانده حوزه شهید رجایی ضمن گرامی داشت هفته بسیج و خیر مقدم گویی به مدعوین  هفته بسیج را تابلویی ارزشی و معنوی  خواند که در تار و پود ان آموزه های مقدسی همچون جهاد و شهادت و مقاومت در هم امیخته شده اند .

 این مراسم معنوی به همت آموزوش و پرورش و حوزه مقاومت شهید رجایی دانش اموزی برگزار گردید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار