خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه کاریکاتور دجالواره در شهرستان سنقر+تصاویر

مسئول بسیج هنرمندان سنقروکلیایی گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته سیج،نمایشگاهی از آثارانجمن کاریکاتوریست های بسیج هنرمندان کرمانشاه ،با موضوع دجالواره(ماهواره) آماده بازدید علاقمندان می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
علی حشمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،نمایشگاهی از آثارانجمن کاریکاتوریستهای بسیج هنرمندان کرمانشاه ،با موضوع دجالواره(ماهواره) در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی آماده بازدید علاقمندان می باشد.

 

وی افزود : این نمایشگاه به مدت یک هفته به مناسبت هفته بسیج و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سنقر،پذیرای علاقمندان به این شاخه هنری خواهد بود.

 

حشمتی تصریح کرد : برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند به پیشرفت این رشته هنری در شهرستان کمک کند چرا که برترین آثار بهترین کاریکاتوریستهای استان کرمانشاه درآن جمع آوری شده است.

 

وی در پایان افزود : این نمایشگاه با نمایش ٣٠ اثر در طول هفته بسیج و با نگاهی نقادانه به آسیبهای جدی ماهواره بر خانواده های ایرانی پرداخته واین آثار تلاشی است برای تلنگر زدن به افراد جامعه در جهت پرهیز از دیدن برنامه های شبکه های ماهواره ای و نیز نگاهی به آسیبهای مخرب این برنامه ها خواهد داشت.

ارسال نظرات