خبرهای داغ:
مشاور عالی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور:

ایران اسلامی به برکت نیروی عظیم بسیج اثرگذارترین کشور منطقه است

مشاور عالی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و نیروی عظیم بسیج به اثرگذارترین کشور منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مستشاری در اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان سرپلذهاب اظهارداشت : انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب در جهان می باشد که توسط امام وملت به انجام رسید.
وی تداوم انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست وادامه داد: 250 هزار شهید گلگون کفن تقدیم اسلام وانقلاب شده که ازاین تعداد 4500نفر معصوم بوده وبه سن تکلیف نرسیده اند.

ایشان بابیان اینکه امنیت یکی از بهترین نعمتهای کشور است اذعان داشت: امروز ایران اسلامی درسایه اقتدار بسیج ورهبری به یک کشور تاثیر گذار درمنطقه تبدیل شده است که سایر کشورها برای رفع مشکلات خود از جمهوری اسلامی مشاوره می گیرند.

مستشاری عنوان کرد: امروز تمام نقشه های استکبار درخاورمیانه برای هدف قراردادن امنیت ایران اسلامی طراحی می شود اما کشور با سرافرازی کامل دشمن را دررسیدن به اهدافش ناکام گذاشته ودرامنیت کامل می باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی  یک نکته بسیارمهم وحایز اهمیت درتفکر بسیجی است که دردنیای امروزی وتشخیص مشکل دوست از دشمن بسیار کارگشا می باشد.

ایشان درپایان اظهارداشت: جلوگیری از نفوذ دشمن یک دغدغه بسیار مهم رهبری است وما باید مواظب باشیم که دشمنان با ظاهری آراسته و اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود به کشور نفوذ نکنند.

در ابتدای این مراسم  فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت هفته بسیج  و 5 آذر روزبسیج مستضعفین گفت: بسيج تنها نیرویی است که برخواسته از متن همین مردم می باشد و یک فرهنگ ناب از دل قرآن و سنت بهترین بندگان خدا را در مدیریت نظام به نمایش می گذارد به شکلی که عالم معطوف به اوست.

سرهنگ مسعود قنبری درادامه افزود: بسيج لشكر مخلص و بی ادعایی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده و از بدو شکل گیری خود تاکنون خدمات بسیار ارزشمندی را به کشور ارائه کرده است.


مشاور عالی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور دشمن شناسی را اولین نکته برای مقابله با استکبار دانست وافزود: استکبار هیچوقت خیروصلاح مسلمانان را نمی خواهد واز هرراهی برای نفوذ درکشور استفاده می کند لذا ماباید همواره هوشیار بوده ودشمن را کاملا بشناسیم تا از نفوذ او جلوگیری کنیم.

وی دومین نکته برای تداوم امنیت درکشور را اتحاد وهمبستگی ملت عنوان کرد وافزود: مهمترین نقشه امروز دشمن ایجاد نفاق واختلاف بین مذاهب اسلامی وقومیتهای مختلف است تا به این وسیله به کشورنفوذ کند.

مستشاری تصریح کرد : مسلمانان نباید به مقدسات مذاهب مختلف بی احترامی کنند زیرا که باعث ایجاد اختلاف وجنگ داخلی شده ودشمن را به اهدافش می رساند.

ایشان سومین نکته مهم در پایداری امنیت کشور را احترام گذاشتن به فقرا خواند و اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر حضرت امام(ره) توسط فقرا وپابرهنگان به انجام رسید 

وی ادامه داد: اگر امروز امام راحل درمیان امت محبوب مانده است بخاطر این است که این بزرگوار خودرا از میان فقرا می دانست و هرگز آنها را با سرمایه داران عوض نکرد.

مستشاری خاطرنشان کرد: انتخاب تعبیر مستضعفین درکنار بسیج توسط امام راحل بیانگر این مطلب است که امید ایشان به مستضعفین وفقرای جامعه بوده است.

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب دراین مراسم پنجم آذر را یادآور عمل بزرگ وتاریخی امام درتشکیل بسیج عنوان کرد واظهارداشت: بسیج گنجینه ی گرانبهایی است که هرچه زمان می گذرد لایه های پنهان وارزشمند بسیاری از این گنجینه نمایان می شود.

حجت الاسلام مجید صفدری افزود : نیروی عظیم بسیج امروز ملت بزرگ ایران اسلامی را با هرنوع قومیت ومذهبی درکنارهم قرارداده است تا بااتحاد ویکپارچگی از انقلاب واسلام دفاع نمایند.

رقابت بسيجيان در جانفشانی در راه حق است و باید بسيج و بسيجی به همه معرفی شوند و نباید بسيجی مظلوم باقی بماند.

قنبری تصریح کرد:بسيج مردمی بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده رشادت، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است و فرهنگ بسيجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل می باشد که به عنوان یک الگوی بی بدیل در دنیا شناخته شده است.

وی درادامه خاطر نشان شد: بسيجی امروز دیگر تنها به عنوان یک نیروی نظامی شناخته نمی شود و در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، نظامی، هنری و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد.

سرهنگ قنبری اذعان کرد: امروز بسيج دهها میلیونی خارچشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و بدخواهان نظام هرگونه ابزار و تجهیزاتی را درجهت مقابله با عزم و تفکر بسيجی به کار گرفته اند اما آنچه که مسلم است اقتدار بسیج و بسیجیان در مقابله با دشمنان است.

اجتماع بزرگ بسیجیان گردان های عاشورا، پایگاه های مقاومت وکانون های بسیج با حضور فرمانده سپاه ناحیه ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت هفته بسیج در محل سالن ورزشی احرار این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه برنامه های متنوع فرهنگی اجرا و با انجام حرکات نمایشی ورزشکاران بسیجی به پایان رسید.




ارسال نظرات