خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز دوشنبه طی مراسمی از خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان پاوه تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، فرماندار پاوه در این مراسم گفت: بسیج درس شجاعت، شهامت و فداکاری را در مدرسه هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی آموزش داد.

پرویز ایده پور بسیج را یک تفکر، باور و آموزه فرهنگی، دینی و اخلاقی دانست که با یک استراتژی خاص تمامی معادلات نظامی، فرهنگی و حتی اقتصادی را در جهان به هم ریخت و امروز با اقتدار در عرصه جنگ نرم حافظ و پاسدار ارزشهای دینی، اخلاقی و فرهنگی کشور است.
فرماندار پاوه با بیان اینکه بسیج یکی بودن؛ انسجام ملی و وحدت و یکدلی را در جامعه نهادینه کرد، گفت: امروز به برکت تفکر بسیجی جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است.
ایده پور با تکریم خانواده های معظم شهدا گفت: به برکت خون شهیدان است که امروز قدرتهای جهانی در مقابل اراده و اقتدار ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند و ملت ایران را تکریم می کنند، لذا تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در این مراسم نیز ضمن عرض خیر مقدم به خانواده معظم شهدای فرهنگی ،حضار وگرامی داشت  یادوخاطره شهدای هشت سال  دفاع مقدس بویژه شهدای فرهنگی ودانش آموزی  وتبریک هفته بسیج اظهار داشت: : این آیین با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وتجلیل از خانواده های معظم شهدا برگزار می گردد .

مدیر آموزش وپرورش پاوه افزود : آنچه امروز سبب عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده رشادت هاي رزمندگان وشهداي  هشت سال دفاع مقدس است وبا اشاره به حضور پررنگ  فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت : شهادت به‌معنای ورود در حریم خلوت الهی است و شهدا با نثار جان خویش امنیت و آرامش نظام  و وطن اسلامی  را تثبیت کردند.

در پایان از خانواده ها ی معظم 19 شهید والا مقام  فرهنگی شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

 اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی اورامان  وقرائت مقاله توسط دانش آموز سنورپیران ویسه از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا گردید.


ارسال نظرات