خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

از خانواده دو شهید شهرستان جوانرود سرکشی به عمل آمد

از خانواده دو شهید شهرستان جوانرود به مناسبت هفته بسیج ، سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، با حضور فرماندار، و فرماندهی سپاه ناحیه جوانرود و هیات همراه  از خانواده  دو شهید شهرستان جوانرود دیدار به عمل آمد.

 

آرش لهونی فرماندار شهرستان جوانرود در سرکشی از خانواده های معظم شهدا ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر جایگاه والای شهداء گفت: شکی نیست که آرامش و امنیت امروز ما مدیون خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است و اگر امروز شاهد ما در این جایگاه ایستاده ایم به برکت خون شهداء گرانقدر است.

 

لهونی خاطر نشان کرد: اکرام خانواده شهدا از وظایف مسئولین است و  زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی و امری لازم و ضروری برای جامعه است.

 

حجت الاسلام سجاد کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود گفت: مبارزه با شیطان و جهاد در راه خدا کار انبیاء الهی است و شهداء گرانقدر به عنوان ادامه دهنده راه انبیاء با تمام وجود ازآرمانها و آب و خاک خود در برابر دشمن دفاع کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ما است که با عمل و رفتار خود ادامه دهنده راه آنها باشیم زیرا اگر در این راه کوتاهی کنیم می بایست در روز قیامت پاسخگو خون شهداء گرانقدر باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار