خبرهای داغ:
یادواره شهدای روستای زلان از توابع شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد این روستا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۲۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، یادواره شهدای روستای زلان از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود با حضور تعدادی از خانواده های معظم شهدا، مسئولین ، شورا  و جمعی از مردم روستا برگزار شد.

 

این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری شروینه در محل مسجد این روستا برگزار گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و گفت: ادامه دادن راه و سیره شهداء گرانقدر و بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست و باید در صحنه نبرد جدید دشمن که به دنبال انحراف در عقاید پاک مسلمانان است کوشش شود همواره به یادشهدا باشیم.

 

سرهنگ حسین کولیوند تصریح کرد: امروز دشمنان با نشانه گرفتن جوانان و خانواده ها که بنیه های یک جامعه هستند و معرفی الگوهای طراحی شده قصد در کم رنگ کردن ارزشهای دینی و اخلاقی و فرهنگی جامعه ما  و  انحراف در عقاید پاک مسلمانان دارند که در مقابل ما نیز می بایست تلاش منیم با  بصیرت لازم این طوطئه ها را شناخته و در مقابل آن ایستادگی نمائیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود یاد آور شد: هراس دشمنان از قدرت ایمان ملت ایران اسلامی است و امروز ما در کنار این قدرت الهی که خاص مسلمانان است از توان دفاعی بسیار خوبی برای مقابله با دشمنان در هر سطحی برخوردار هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود ضمن تیریک هفته بسیج گفت: برگزاری یادواره شهداأ تجدید میثاق یا شهدای گرانقدر این مرز و بوم است که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون آنان بوده و امروز به برکت خون شهداء گرانقدر شاهد  وحدت و یکپارچگی در کشور هستیم.

 

حجت الاسلام سجاد کریمی افزود: جنگ دشمنان بر علیه ایران اسلامی هنوز ادامه دارد و دشمنان این بار با تکنولوژی جدید از جمله ماهواره و فضای مجازی بنیه های فرهنگی و اعتقادی ما را هدف قرار داده اند که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است تا ارزشها و اعتقادات دینی ما را از ما بگیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با ایجاد تریبونهایی که نمایندگان دروغین دین آنرا اداره می نمایند با معرفی اسلام آمریکایی و لندنی قصد در ایجاد اختلاف میان امت اسلامی و نشان دادن چهره ای غیر واقعی از اسلام ناب محمدی(ص) دارند که در این راه بصیرت و آگاهی مسلمین و بهره جستن از قرآن و احادیث و روایات توسط علما می تواند سد محکمی در برابر این توطئه های دشمنان باشد.

ارسال نظرات