خبرهای داغ:
گردهمایی بزرگ بسیجیان شهر قزوین با حضور مسئولین کشوری و لشگری استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین همایش بصیرت و اقتدار اقشار مختلف بسیج با حضور مسئولینی چون نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر و فرمانده لشگر 16 زرهی در مسجد النبی شهر قزون برگزار شد.

این مراسم با بازدید سردار شاهرخی از حضور اقشار مختلف بسیج در محل همایش  آغاز شد.

سخنرانی این گردهمایی بزرگ را حجت الاسلام عابدینی و عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) به عهده داشتند.

عباس کاظمی فرماتده سپاه ناحیه قزوین در طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت سی و ششمین سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسج گنجی بی انتها است و پیام های این سازمان بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: گرامی داشت هفته بسیج گرامی داشت کل ملت ایران است که طی 36 سال با دست خای در برابر تمام کینه ها ف ظلم و ستم دولت های استکباری ایستادگی کرده اند.

کاظمی افزود: این ملت توانسته است با ایستادگی صفحه جدیدی از عزت و پایمردی را به جهانیان بشناساند و فضایلی چون ایستادگی در برابر ظالم را زنده نگه دارد؛ بسیج فریاد عدالت خواهی مستضعفین جهان است.

این مسئول در ادامه با اشاره به مسئله نفوذ که اخیرا مورد تاکید رهبر انقلاب نز بوده است اظهار کرد: بسیج چشم بینای ملت و میدان دار انقلاب است و با بنیه ای قوی در برابر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی  و هر آنچه عزت انقلاب را نشانه رفته است ایستادگی می کند.

وی پام این گرد همایی را حضور آگاهانه بسیج در تمامی عرصه های دانست و یادآور شد: بسیج به پیروی از بیانات رهبر در تمامی عرصه ها حضور می یابد و از هر آنچه لازم است دفاع می کند و در سخت ترین شرایط نیز سر خم نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: ملتی که 8 سال در برابر تمام قدرت ها ایستاده است و شعار ولایت مداری را سرلوحه خود قرار داده در مواجهه با استکبار و برنامه نفوذ آنان سکوت نمی کند و جواب ذندان شکنی به این حیله جدید دشمن خواهد داد.

در ادامه این همایش حجت الاسلام عبد الکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پایه ها و بنیان تفکر بسیجی اظهار کرد: تفکر بسیجی ادامه راه انبیا الهی ات، این تفکری است که از قرآن و سیره اهل بیت نشئات  گرفته است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی یعنی منتظر آگاهی که هر آن بصیرت خود را برای برپایی حکومت آخر الزمانی و حق امام زمان بسیجی را افزایش می دهد.

عابدینی بسیجی را دارای قلبی آکنده از یاد خدا معرفی کرد که خشمش را نثار دشمن می کند و همان طور که در فرازی از زیارت عاشورا می خوانیم "انی سلم ان لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" نیز عمل می کند.

 وی حضرت آدم، عیسی، ابراهیم و پیامبر خاتم را نمونه ای از بسیجیان تاریخ خواند و با اشاره به عملکرد امام حسین (ع) گفت: نپذیرفتن ذلت چیزی است ک امام حسین برای ما به ارمغان آورده و عمل به آن موجب سربلندی می باشد.

امام جمعه قزوین توضیح داد: ما در طول تاریخ هر کسی که در برابر ظلم ایستاده است را بسیجی می دانم مثل آیت الله مدرس و امام راحل را بزرگ ترین بسیجی تاریخ پس از ائمه بر می شمریم.

حجت الاسلام عابدینی در پایان سخنانش بسیج را درختی تنومند و ریشه دار معرفی کرد که شاخه هایش را در سراسر عالم گسترانیده و به یاری خدا این شاخه های تمام ظلم حاکم بر جهان را در نوردیده  لشگر پایدار اسلام خواهند بود.

1004/پ30/ب

 

 

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها