فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس کردستان بسیج را نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:بسیج، مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن است.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار عین‌الله‌ نریمانی فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس کردستان در مراسم "شکوه مقاومت" ویژه برنامه سالروز تشکیل بسیج در سالن دو هزار نفره شهید آبدرم شهرستان سقز با اشاره به سابقه تشکیل بسیج در ایران اسلامی گفت: بسیجیان برای دفاع از حریم ولایت و مستضعفان جهان سر از پا نشناخته اند.

وی افزود:بسیج یعنی بیداری نسبت به مسایل انقلاب و توطئه های دشمن و از تعریف های این نیروی همیشه در صحنه، سازماندهی گروهی، یاری گرفتن از مقام معظم رهبری و کمک رسانی و امداد به قشرهای مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه، بسیج یک نیروی کارآمد برای همه کارزارهاست، اظهار کرد:وقتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کلمه نفوذ را مطرح کرد برای جلوگیری از نفوذ دشمن، بسیج اعلام آمادگی کرد.

سردار نریمانی با عنوان اینکه بسیج امروزه جایگاه ارزشمندی در ایران اسلامی دارد ادامه داد:آشنا کردن نسل جوان با آرمان های شهدا و تقویت روحیه پرسشگری اسلامی برای سلامت اجتماعی و فکری نسل های آینده ساز از وظایف خطیر بسیج است.

فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس کردستان بسیج را نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: بسیج، مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن دانست.

سرهنگ حق رضا نادرپناه، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز هم با تبریک سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: بسیج با توانمندی‌های مدیریتی، اخلاقی، شجاعت، شهامت و آینده‌نگری همواره حضوری مقتدرانه داشته و عاملی مهم و اساسی در اثبات توان واقعی نظام بوده است.

اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران رشته های دوچرخه سواری، کاراته و رزش های رزمی ، ورزش زورخانه ای از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات