همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج حوزه نرجس خاتون نشست روشنگری برای بسیجیان خود برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۸۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،در این نشست که فرماندهان و شورای پایگاه ها حضور داشتند "علی هژبری" ابتدا در مورد بسیج و بسیجی صحبت کرد و گفت:بسیج صرفاً یک سازمان نیست،بسیج یک تفکر است که اگر در جامعه ای نمو پیدا کند آن جامعه در تمام زمینه ها رشد و پیشرفت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اولین گام بسیج اعلام آمادگی برای خداست افزود: اعلام آمادگی برای تحقق دین خداست و حاضر است در راه تحقق فرامین الهی از جان خود بگذرد کما اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجی وار در مقابل دشمن ایستادند.

هژبری خاطرنشان کرد:اگر امروز سوریه جانانه در مقابل دشمنان ایستاده، نشأت گرفته از بسیج و فرهنگ بسیجی در کشور ما می باشد و وقتی دنیای استکبار می بیند با بسیج و تفکر بسیجی در دنیا دلهائی به سمت کشور ایران جذب شده اند برای مقابله با این تفکر دسیسه هائی دارد لذا باید هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم.

هژبری ادامه داد:یک روز دشمن در لباس نظامی آمد و همه او را می دیدند و بسیجیان به میدان جنگ آمدند و اجازه غصب ذره ای از خاک کشورمان را به دشمن ندادند. بعد از جنگ نیاز به ساختن کشور بود و بسیجیان به دنبال علم رفتند و نهضت علمی را بوجود آوردند و تا رتبه 16 علمی کشور را به پیش بردند .زمانی که احساس کردند نیاز به انرژی هسته ای داریم تلاش کردند و تا 3در صد این انرژی را رساندند اینها همه به خاطر تبعیت بسیجیان از ولایت و رهبری به دست آمده و به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد:اما امروز دشمن به هر طریقی قصد ضربه زدن به کشور را دارد و می خواهد از طریق نفوذ ضربه خود را بزند.

هژبری افزود:تجملات امروزی ثمره نفوذ بیگانگان در کشور ما است. این نفوذ مخصوص الآن نیست و در زمان های گذشته نیز بوده است.زمان کشف حجاب برای کشف حجاب نیز مدتی زمینه سازی کردند به این طریق که ابتدا بر روی قلیان ها عکس زنی زدند،سپس بر روی نعلبکی ها،سپس نوع پوشش خانم ها را عوض کردند،سپس با همین کارها زمینه کشف حجاب را بوجود آوردند.

وی ادامه داد:امام خامنه ای"حفطه الله" در یکی از سخنرانی هایشان گفتند:من انقلابی ام،میدانید چرا؟چون عده ای شعار اعتدالی بودن را سر میدادند و اعتدالی بودن شکست است . ما با انقلابی بودن این انقلاب را به اینجا رسانده ایم .امام حسین"علیه السلام " با تفکر انقلابی خویش به میدان عاشورا رفت. حضرت زینب سلام الله علیها با تفکر انقلابی خود اسارت رفت نه با تفکر اعتدالی ،دشمن طرحی دارد به نام دلتا تا از طریق فشار بر ایران از طریق تحریم ها و بمباران رسانه ای مردم را از ولایت جدا و بیگانه کند و بتواند به اهداف شوم خود برسد.

ارسال نظرات