خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

غفلت نخستین باب نفوذ دشمن است/ ارتباط با کدخدا دردی از ما دوا نخواهد کرد

در مسأله نفوذ دشمن به دنبال غفلت است که رهبر معظم انقلاب در این باره هشدار و تذکر صریح و جدی دادند.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار، امروز در گردهمایی علما و روحانیون کهبه مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج طلاب، در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به باب نفوذ دشمن اشاره داشتند که در این زمینه نباید غفلت کرد.

وی افزود: شاید کسانی بهکه در میدان عمل قرار می‌گیرند مشغولیت اجازه ندهد که اشراف کاملی به صحنه نبرد داشته باشند اما رهبر معظم انقلاب که به همه جوانب اشراف اطلاعاتی کامل دارند نقطه غفلت را خوب مشاهده کردند.

غفلت نخستین باب نفوذ دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: در مساله نفوذ آنچهدشمن در پی آناستغفلت است که رهبر معظم انقلاب متوجه این مسأله شده و به همه ما تذکر دادند.

رییس قرارگاه عمار بیان داشت: در رابطه با نفوذ فهم علمی و بصیرتی نیاز است؛ علم و بصیرت هر دو به معنای دانایی است اما علم فهم کلیات و بصیرت فهم مصادیق به شمار می رود، در واقع بصیرت مصداق‌شناسی و علم مفهوم‌شناسی است انسان بصیر منافق را با مصادیق آن شناخته و از نفوذ او جلوگیری می‌کند.

وی افزود: «هل من ناصر ینصرونی» امام حسین(ع) که در آن زمان کسی به آن پاسخ نداد در دو بعد شخصیت حقیقی و حقوقی قابل بررسی است، در حقیقت امام حسین(ع) در بعد شخصیت حقیقی عاشق شهادت بود و از کسی طلب یاری نکرد اما در بعد شخصیت حقوقی طلب یاری کرده است و این طلب یاری در طول تاریخ بشریت تا امروز ادامه دارد.

طلاب به «هل من ناصر ینصری» امام زمان پاسخ دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با اشاره به ضرورت یاری امام زمان(عج) ابراز کرد: امروز نیز امام زمان(عج) در شخصیت حقوقی خود با اضطراری بی‌نظیر مانند جد خود امام حسین(ع) «هل من ناصر ینصری» را فریاد می‌زنند، و شما طلاب به عنوان سرباز ایشان باید به این درخواست امام پاسخ دهید.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اهداف امام راحل از انقلاب اسلامی در ایران گفت: امام راحلنابودی سلطنت شاهنشاهی و ایجاد جمهوری اسلامی در ایران برای زمینه‌سازی ظهور و رسیدن پرچم به دست امام زمان(عج) را از اهداف انقلاب خود ذکر کردند.

وی افزود: بعد از جنگ وضعیت کشور بسیار آشفته بود با این وجود امام راحل خطاب به مردم و مسؤولان فرمودند باید مشکلات اقتصادی و اجتماعی رفع شود اما نباید اجازه دهیم مشکلات ما را از هدف مهم‌تر که آماده‌سازی بستر ظهور امام زمان(عج) است غافل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب خطاب به بسیجیان ابراز کرد: امام زمان(عج) برای خروج از پرده غیبت و اضطرار نیاز به اقدام عملی شما بسیجیان مخلص خدا دارد اما باید توجه کنیم که آیا ما امروز خانه خدا را به عنوان محل خروج ایشان امن کردیم.

زمینه‌سازی ظهور با نابودی اسرائیل میسر است

رییس قرارگاه عمار، با اشاره به این که ظهور واقعیتی است که نمی‌شود صرفا با دعا آن را پیش برد، عنوان کرد: برای زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله باید رژیم غاصباسرائیل نابود شود اگر مردم مؤمن و انقلابی ما مبارزه با آمریکا و اسرائیل را دقیق رعایت کنند طعم شیرین پیروزی بر استکبار جهانی را خواهند چشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به این که طریق از میان برداشتن اسرائیل غاصباز راه سوریه است، گفت:مبارزه با رژیم جعلیاسرائیل از طریق سه محور حزب‌الله، حماس و کرانه باختری امکان دارد که تقویت این سه محور نیز از طریق سوریه امکان‌پذیر است.

اتحاد ایران و روسیه در حمایت از مقاومت

رییس قرارگاه عمار با اشاره به ملاقات بدون تشریفات پوتین با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: پوتین بدون هیچ گونه‌ تشریفاتی در ابتدای سفر خود به ایران خدمت رهبر معظم انقلاب می‌رود و همچنین درباره مساله سوریه در کنار کشور ایران از مقاومت حمایت می‌کند.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با گفتمانی دروغین در افکار ملت ما جای خدا و کدخدا را تغییر دهد و اذهان را به این سمت و سو ببرد که رفع مشکلات اقتصادی کشور در گرو ارتباط با کدخدا است.

موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران به یاری خدا و نه کدخدا بوده است

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول 36 سال در مقابله با انواع تهاجمات نظامی، فرهنگی و اقتصادی به یاری خدا و نه کدخدا به موفقیت دست یافته است.

رییس قرارگاه عمار گفت: اگر مذاکرات با آمریکا به عنوان کدخدا به نفع ما بوده است پس چرا امروز قیمت نفت به نصف آنچه پیش از مذاکرات بود رسیده است ما باید سراغ خدا برویم مشکلات ما را کدخدا حل نمی‌کند.

وی افزود: امام راحل فرمودند اگر مردم ما لحظه‌ای مبارزه با دشمن را فراموش کند ظهور امام زمان(عج) هزاران سال عقب می‌افتد، امروزهدف دشمن از نفوذ فراموش کردن دشمنی نظیر اسرائیل غاصبو مستکبران جهانیاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: امروز دشمن امید دارد که شاید از طریق نفوذ نفسی تازه کند که بسیجیان باید در این زمینه بیدار و هوشیار بوده و اجازه نفوذ به دشمن را ندهند، امروز در خط مقدم سوریه که مردم از گروه‌های تکفیری داعش آزاد می‌شوند نیاز است که روحانیانی مسلط به زبان عربی برای هدایت مردم به سوی اسلام ناب محمدی حضور داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها