خبرهای داغ:
آیت الله دری نجف آبادی:

نقش بسیج در حفظ کیان نظام

آیت الله دری نجف آبادی بسیجیان را تربیت‌یافتگان مکتب ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: بسیجیان ایران اسلامی جانانه و مقتدرانه در هشت سال جنگ تحمیلی در سایه اعتقاد معنوی و ولایت مداری از این مرز و بوم دفاع کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز پنجشنبه پنجم آذر در همایش شکوه ایستادگی که همزمان سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد، بسیجیان را تربیت‌یافتگان مکتب ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: بسیجیان ایران اسلامی جانانه و مقتدرانه در هشت سال جنگ تحمیلی در سایه اعتقاد معنوی و ولایت مداری از این مرز و بوم دفاع کردند.

 

بسیج در کشور به عنوان سرمایه نرم نظام مطرح است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشان و الگوی کم نظیری از مقاومت اسلامی را خلق کردند، گفت: بسیج در کشور به عنوان سرمایه نرم نظام مطرح است که با تشکیل و فعالیت های آن نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که امروز تفکر و روحیه بسیجی در اقصی نقاط کشور توسعه یافته است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیج به نهال تنومندی تبدیل شده و این تفکر پسندیده مسائل و مشکلات موجود در کشور را حل و فصل می کند.

 

نقش بسیج در حفظ کیان نظام، مبارزه با فساد و فحشا

امام جمعه اراک با اشاره به این که نقش بسیج در مبارزه با توطئه‌ها، فضاهای مجازی، جنگ نرم دشمن، نفوذ دشمن بر کسی پوشیده نیست، گفت: نقش بسیج در حفظ کیان نظام، مبارزه با فساد و فحشا، مبارزه با متجاوزان به بیت المال و حقوق عمومی، نقش بسیج در کارخانجات، کشاورزی، خدمات عمومی هرگز نباید به فراموشی سپرده شود.

 

وی افزود: نقش بسیج در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، غزه، یمن، بحرین و سوریه، اعتلای کلمه توحید و ولایت، مبارزه با شیاطین، حضور بسیج در دانشگاه‌ها در مراکز علمی و مدارس و آموزش و پرورش، در بنگاه‌های اقتصادی پولی، بانکی، بیمه‌ای، در انتخابات آینده و اعزام به کربلا و بزرگداشت 16 و 27 آذر در هر زمان باید در ذهن ها باقی بماند.

 

حضور فعالانه در سنگر اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مقابله با تهدیدهای نرم دشمن و حضور فعالانه در سنگر اقتصاد مقاومتی را از وظایف مهم بسیجیان دانست و خاطر نشان کرد: امروز دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی برخاسته اند و در این راستا بسیجیان باید با هوشیاری هجمه‌های فرهنگی دشمنان را نقش بر آب ‌کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان این که امروز در ایران اسلامی همگان باید از یاد، راه، عظمت، قداست، اخلاق، رفتار امام خمینی(ره) بهره مند شوند، گفت: مردم و مسؤولان استان مرکزی باید پایبند و وفادار به خط امام در راستای اقتدار ایران اسلامی نقش آفرینی کنند.

 

شایان ذکر است، همایش شکوه ایستادگی، همزمان با پنجم آذرماه و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با حضور اقشار مختلف بسیج شهرستان اراک برگزار شد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار