خبرهای داغ:
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با بیان اینکه برگ برنده ایران اسلامی وجود رهبری هوشمند، آگاه و مردمی بصیر است گفت: امروز ما به برکت مجاهدت شهیدان امن‌ترین کشور منطقه هستیم.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۱۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر شعبانی عصر امروز در یادواره 34 شهید روستای طجر علوی این شهرستان اظهار داشت: باید آفرین گفت بر تدین و همراهی مردم عزیز این منطقه که به عنوان قدردانی از 34 شهید این خطه این مراسم معنوی را برگزار کرده‌اند.

وی افزود: روزی برای بچه‌های تبریز ستارخان و باقرخان مدل رفتاری بودند اما امروز و بعد از جنگ شهید باکری مدل رفتاری است و برای بچه‌های همدان سردار همدانی سرافراز و سربلند الگویی بی‌نظیر است.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با بیان اینکه انسان‌ها زندگی دنیایی خود را مدیریت می‌کنند اما شهدا مرگشان را هم مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: امروز به لطف خدا و برکت شهدا مملکت ما امن است و امروز ایران اسلامی مهد دیپلماسی است.

وی تصریح کرد: امروز کشورها برای آمدن به ایران از هم سبقت گرفته‌اند و شاهد آن هستیم که شهید همدانی امنیت ما را به آن سوی مرزها صادر کرده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه امروز ما دشمن را در آن سوی مرز زمین‌گیر کردیم، اظهار داشت: امروز ایران از عزت و امنیت برخوردار است و امنیت خود را در بیرون از مرزهای خود تامین می‌کند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه امروز انقلاب ما صادر شده است، تصریح کرد: ما مردمی مومن و با بصیرت و رهبری آگاه و هوشمند داریم و برگ برنده ما همین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها