"وظیفه اساسی بسیج مقابله با نفوذ دشمنان است"
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت انقلاب امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی راهبردی و صاحب نظر شناخته شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۵۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، آیت‌الله در نجف‌ابادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با تاکید به لزوم توجه و رعایت تقوای الهی اظهار داشت: داشتن تقوی و حرکت در مسیر انبیاء الهی بی‌شک آدمی را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

وی افزود: حادثه عظیم کربلا تا شروع نهضت حضرت امام راحل آثار خود را داشته و سرفصل جدیدی از جریان انقلاب ایجاد شد، در سال گذشته شاهد حضور بیش از 20 میلیون جمعیت عاشقی و دلداده‌ای بودیم که با حضور خود در مراسم اربعین امام حسین(ع) بار دیگر وحدت و انسجام جهان اسلام را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امسال هم با توجه به شرایط منطقه و تهدیدات جریانات داعش، رژیم غاصب صهیونیسم، بعثی‌های مزدور و حوادث منطقه شاهد حضور باشکوه مسلمانان برای شرکت در این مراسم هستیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور و انسجام امت‌های اسلامی گفت: هیچ افتخاری بالاتر از حضور و سینه‌زنی در زیر پرچم عاشورا و اربعین نیست که در زیر این پرچم برای مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ایستاده‌ایم و هیچ فضیلتی بالاتر از زیارت امام حسین(ع) وجود ندارد.

وی افزود: در هفته بسیج برنامه‌های مناسبی تدارک و اجرایی شد و در هفته گذشته نیز شاهد حضور جمعی از سپاهیان و بسیجیان در رزمایش الی‌بیت‌المقدس بودیم و پس از آن جمعی از فرماندهان بسیج در دیدار با مقام‌معظم رهبری نصایح ولی‌فقیه زمان را آویزه گوش خود کردند و در راستای ان قدم‌های بعدی را بر می‌دارند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری در دیدار خود به مسئله نفوذ بسیار تاکید داشتند، نفوذ سازمانی و برنامه‌ریزی شده دشمن در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، عرصه‌های تولیدی و صنعتی، عرصه اجتماعی و فرهنگی و افرادی که خواسته یا ناخواسته در مسیر حرکت برای رسیدن به اهدافشان قرار گرفته‌اند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به لزوم هوشیاری نیروهای انقلابی و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور گفت: هر نفوذی که سبب ایجاد اختلال در هر یک از عرصه‌های اجتماع شود باید مورد برخورد قرار گیرد، بسیج تنها بسیج نظامی نیست که در همه عرصه‌ها مسئله بسیج به معنای تلاش و آمادگی مضاعف است.

وی افزود: تشخیص و بصیرت درست بسیج نقش مهمی می‌تواند در این مقابله ایفا کند و امیدواریم که همانگونه که نیروهای انقلابی دعوت رهبری را لبیک گفته و به میدان عمل وارد شده‌اند تمامی اقشار نیز این دعوت را لبیک بگویند، ملت ایران باید در برابر توطئه‌های شیطانی با بصیرت، آگاهی و هوشیاری و بسیج مردمی مقاومت کند و آرمان‌های حسینی و فاطمی دفاع کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته نیروی دریایی تصریح کرد: به برکت انقلاب امروز نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی و صاحب نظر توانسته در منطقه ارز اندام کند و یک نمونه بارز این فعالیت‌ها مقابله با دزدان دریایی برای حفظ منافع ایران و منطقه است، جمهوری اسلامی ایران باید اقتدار خود و حضور آگاهانه خود را به رخ جهانیان کشاند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور سران اجلاس اوپک در ایران گفت: در این اجلاس ملاقات‌های مهمی رقم خورد از جمله دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام‌معظم رهبری که نشان داد ایران با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب توانسته به جایگاه مهمی دست پیدا کند و این به برکت انقلاب رقم خورده است.

وی افزود: جنایات رژیم آل‌سعود در منطقه در تاریخ از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود و باید پاسخ‌گوی جنایات خود باشند جنایاتی مکه به دنبال حمایت از منافع رژیم غاصب صهیونیسم است، بسیج، سپاه، ارتش، نیروی دریایی و هوایی و همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور باید در آمادگی صد درصدی باشند چرا که با توجه به شرایط منطقه باید در برابر توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم و دست نشانده‌های استکبار جهانی ضریب اگاهی خود را افزایش دهیم استکبار به دنبال نفوذ در منطقه است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: انتخابات باید پرشور و خداپسندانه با معیارهای اسلامی باشد، مجلس آینده شخصیت‌هایی نظیر مدرس می‌خواهد که در برابر قدرت‌های شرق و غرب بایستد و طماع نباشد، نمایندگانی که با تمام وجود برای نظام اسلامی حضور داشته باشند و در برابر سلطه‌گران بیگانه و در برابر طمع طماع‌ها و خودباختگان با قدرت بایستد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حمایت ایران از کشورهای مسلمان منطقه گفت: روز همبستگی با ملت فلسطینی در حقیقت یادآور این است که تا جایی که در توان داریم پای حمایت از فلسطین و قدس شریف ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات