فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: ارتقای معرفت دین، بصیرت سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی و تقویت روحیه همیاری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مهمترین هدف برگزاری همایش "میقات صالحین" است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۵۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، محمدرضا رضایی در همایش "میقات صالحین" که با حضور بسیجیان این شهرستان در مصلی‌بیت‌المقدس برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش تمرین برای حضور بسیجیان در برنامه‌ها و مراسم مختلف است.

وی افزود: شرکت مستمر در نماز جمعه و هیئت‌های مذهبی، توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره و فضای مجازی، آمادگی همیشگی بسیجیان در لبیک به ندای مقام‌معظم رهبری و امر به معروف و نهی از منکر در این حلقات مورد بحث قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آنچه که مقام‌معظم رهبری در دیدار با فرماندهان بسیجی مورد تاکید قرار داده و اولویت اول بسیج را داشتن تقوا و طهارت دانستند که امیدواریم در مسیری حرکت کنیم که سال آینده در دیدار با مقام‌معظم رهبری از تقوای بسیج تعریف شود.

رضایی با اشاره به دومین اولویت بسیجیان از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان بصیرت را در گام بعدی مهم دانستند و آمادگی و پا به رکاب بودن را سومین اولویت اعضای بسیج برشمردند و بسیج به عنوان یک نهاد و نیروی انقلابی همانگونه که پا به رکاب ولایت و انقلاب بوده این مسیر را نیز همچنان در پیش می‌گیرد.

وی افزود: ارتقای تقوا، بصیرت و همبستگی به عنوان خط مشی اصلی حلقه‌های صالحین باید مورد توجه قرار گیرد و این قشر از جامعه باید تلاش کنند به این خواسته معظم له جامه عمل بپوشانند و در این مسیر فرماندهان سپاه، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین وظیفه خطیری برعهده دارند و باید اولین کسانی باشند که فرامین مقام‌معظم رهبری را اجرایی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: مربیان حلقه‌های صالحین باید یک ارتباط منظم با متربیان داشته باشند و از احوال و خصوصیات شخصیتی آنان مطلع باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات