خبرهای داغ:
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور:

آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام است

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور امروز یکی از بهترین راه ها برای نجات کشور اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است که با اجرای آن در تمام لایحه های مدیریتی و اجرایی کشور می توان کشور را از بحران نجات داد.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت برنامه ریزی و اجرا دقیق و نظارت صریح است، افزود: شاید علت عدم تحقق اقتصاد مقاومتی این باشد که برخی مسئولین مرتبط هنوز به این ضرورت نرسیده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در خصوص نقش بسیج بیان کرد: امروز در عرصه های مختلف به ویژه اجتماعی و فرهنگی ضرورت وجودی بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه بسیج برای نجات کشور در بحران‌های مختلف بهترین مجموعه است، گفت: نقش بسیج در جامعه امروز شناسایی اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای رفع نیازمندی‌ها در این راستا است.

آزادیخواه اضافه کرد: وظیفه بسیج در مبارزه با استکبار و فتنه‌گران آن است که خدعه و نیرنگ مستکبرین و ایادی فتنه‌گر آنها را به مردم معرفی کند و زمینه مقابله مردمی را فراهم سازد.

وی بیان داشت: بسیج به عنوان یک دژ محکم در جریان‌های مختلف با مستبدین و مستکبرین به نحو مطلوب مقابله کرده است .

* آمریکا همیشه دشمن و مورد نفرت مردم ایران است

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در خصوص برجام نیز اظهار داشت: با وجود همه اما و اگرها برجام مصوب شد و امروز یک قانون است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که مردم باید با هوشیاری و بصیرت مانع نفوذ دشمن به کشور شوند و بعضاً ایادی داخلی دشمن به بهانه برجام سرمایه های نظام را در اختیار دشمنان نگذارند.

آزادیخواه تصریح کرد: برجام به معنی دوست شدن با آمریکا نیست چراکه آمریکا همیشه دشمن ایران و مورد نفرت مردم ایران است.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام است؛ بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن باید با تنویر افکار عمومی و شناسایی نیروهای داخلی دشمن مانع نفوذ امریکا به ثروت ملی و حیثیت ما شود.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: معیار برای ملت ایران فرمایشات مقام معظم رهبری است و در صورت اجرا شدن تذکرات معظم له منتج خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات