وقتی پوتین بدون هیچگونه تشریفات به دیدار رهبر انقلاب رفت در واقع به غربی ها نشان داد که حتی رئیس جمهور روسیه هم سرباز ولایت است.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۱۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد با اشاره به دیدار پوتین رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری گفت: وقتی پوتین بدون هیچگونه تشریفات مرسوم بین المللی مستقیم از فرودگاه به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت در واقع به غربی ها و بخصوص آمریکا تو دهنی محکمی زد و نشان داد که حتی رئیس جمهور روسیه هم سرباز ولایت است.

وی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در فلسطین اقدام ترکیه در هدف قراردادن هواپیمای روسی را اقدامی نسنجیده و خطرناک توصیف کرد و گفت: اگر ترکیه عواقب کارهای خود در حمایت از داعش و چنین اقدامات متجاوزانه را در نظر نگیرد آتش جنگی در منطقه به راه خواهد افتاد که دودش به چشم خود ترکیه خواهد رفت.

امام جمعه جعفرآباد به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان بسیج پرداخت و افزود: مأموریت بسیج بعد از دفاع مقدس پایان نیافته و در همه عرصه های سازندگی و اقتصادی و فرهنگی بسیج حافظ ارزشها و دست آوردهای انقلاب اسلامی است و آحاد بسیجی ایران اسلامی هیچگاه اجازه عملی شدن طرح نفوذ را به آمریکایی ها نخواهند داد.

حجت الاسلام باقری در پایان با توجه به اجرایی شدن مراحل مختلف برجام گفت: بحمدلله مسئولان و دست اندرکاران برجام به خوبی حواسشان جمع است و همگی اجرای برجام را منوط به عمل کردن غربی ها به تعهدات خود دانسته اند و در غیر این صورت برجام از نظر ما لغو و منتفی خواهد بود.

ارسال نظرات