امام جمعه مشگین‌شهر:

کاندیداهای مجلس برای کسب آرا عزت و شرف مردم را معامله نکنند

متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به پول های خود می‌نازند به طوری که با وعده ها و پرداخت پول عزت و شرف مردم را معامله می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه ششم آذر ماه با بیان اینکه در استانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم گفت: متاسفانه برخی از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی به پول های خود می‌نازند به طوری که با وعده ها و پرداخت پول عزت و شرف مردم را معامله می‌کنند تا به اهداف دنیوی خود دست یابند.

وی ادامه داد: مردم حسینی مشگین‌شهر عزت و شرف خود را با پول معامله نخواهند کرد بلکه با بصیرت کامل در پای صندوق های رأی حاضر شده و فردی که صلاحیت و لیاقت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد از طرف مردم انتخاب خواهد شد تا به مردم این شهر خدمت نکند نه برای افراد خاص.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به دیدارهای مختلف ریاست جمهور کشورهای منطقه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کلیه دیدار ها اخیر بر ارتقاء سطح روابط و تامین منافع این کشورها تاکید کرد و خطراتی که جهان اسلام و منطقه را تهدید می‌کند اشاره کرده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر مقابله با سلطه امریکا و دیگر زورگویان بین المللی تاکید و ایستادگی و مبارزه با سلطه آمریکا خاطر نشان کرده است.

وی تاکید کرد: مبارزه با داعش و گروه های تروریستی ضد اسلامی، خنثی سازی توطئه های امریکا از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری در این دیدار به ریاست جمهور کشورهای منطقه بود.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب اسلامی گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری به نقش سازنده روسیه در تحولات سوریه پرداخته و از به رسمیت شناخته شدن مسئله هسته ای ایران از رئیس جمهور روسیه تقدیر کرده است و اعلام کرده که هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و تمام حرکات آمریکا کنترل می‌شود لذا با هر گونه زیاده روی آمریکا برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور روسیه با خوشحالی از این دیدار اعلام کرده است که روابط ایران و روسیه در عرصه های فناوری، هوافضا، تکنولوژی های پیشرفته و ... بیشتر شده و از همکاری با ایران در مسائل مهم منطقه ای ابراز خوشحالی و امیدواری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور روسیه در این دیدار اظهار کرده است که جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل، استوار و محکم و با دور نمای بسیار خوب نقش خود را در منطقه ایفا می‌کند و امروز جمهوری ایران برای کشور روسیه تکیه گاهی مستحکم می‌باشد.

حجت الاسلام باوقار گفت: روسیه بدون حمایت ایران نمی‌تواند در مقابل ترفندهای امریکا مقاومت کند لذا جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکی از قدرت های مهم و تاثیر گذار است.

امام جمعه مشگین شهر در سخنانی دیگر با اشاره به سومین اجلاس سران شرکت های گازی جهان گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین کشورهای دارای ذخائر گازی جهان است و این کشور سومین تولید کننده انرژی های پاک در دنیاست.

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت در منطقه به سر می‌برد لذا سومین اجلاس سران در اوج امنیت این کشور برگزار شد در حالی که اکثر کشورهای منطقه در بحران به سر‌ می‌برند و این امر نشانگر امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار