ادارات شهرستان با بدهي به همديگر باعث محروم شدن مردم از حداقل امكانات شهرستان نشوند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۱۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمي در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی با بيان اينكه انسان نبايد اسير نفس بشود گفت: انسان بايد زير پرچم تقوا كه متعلق به پروردگار است زندگي كند

وي سپر بودن تقوا در برابر هجوم وسوسه ها، روشن بودن راه تقوا و وارد شدن انسان به بهشت از طريق راه تقوا زا از بركات اين مسير عنوان كرد و گفت: هر كس راه تقوا را ادامه دهد در دنيا و آخرت بهره مند خواهد شد

امام جمعه گرمي با اشاره به شهادت شهيد مدرس گفت: نامگذاري اين روز بنام مجلس، وظيفه ي نمايندگان مجلس را روشن و سنگين كرده است.

وي شجاعت، سازش ناپذيري، استكبار ستيزي شهيد مدرس، در زمان خفگان را از ويژگي هاي بارز اين شهيد عنوان كرد و گفت: شهيد مدرس بهترين الگو براي نمايندگان مجلس است.

حجت الاسلام والمسلمین صفري با اشاره به اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در ايران اظهار كرد: با وجود شيطنت هاي استكبار جهاني كه مي خواهند ايران را منزوي نشان دهند، نه تنها در اينكار موفق نشده اند بلكه هر روز قدرت و نفوذ ايران در منطقه و جهان بيشتر مي شود.

امام جمعه گرمي حضور ميليوني زائران كربلا را بعد از 1400سال نشان از زنده بودن ياد و نهضت اباعبدالحسين (ع) عنوان كرد و افزود: اين حضورگسترده نشانه ي قدرت وعظمت مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلمين صفري با انتقاد از شايعه غصبي بودن محل ساختمان دارالقران گرمي گفت: سند و محل اين ساختمان هيج مشكلي ندارد فقط بنياد مسكن تخلف كرده و سند را به صاحب اصلي نداده است و اداره اوقاف هم بدون توجه به اين موضوع اين سند را قبول كرده است.

امام جمعه گرمي به بدهي 700ميليون توماني شهرداري گرمي اشاره كرد و گفت: در حالي كه شهرداري خودش بدهي دارد و توان پرداخت حقوق كاركنان خود را ندارد برخي ادارات هم به شهرداري بدهي دارند كه از پرداخت آن ممانعت مي كند.

وي نسبت به بدهي ادارات شهرستان به همديگر انتقاد نموده و به عدم همكاري ادارات در حل مشكلات اشاره و خاطر نشان كرد: مسئولين شهر با تعاون و همكاري و سر و سامان دادن به وضعيت مالي باعث محروم شدن مردم از حداقل امكانات موجود در شهرستان نشوند.

ارسال نظرات