حجت‌الاسلام طاهرپور با اشاره به انتخابات امسال، گفت: نامزدهای انتخاباتی، فرمایشات مقام معظم رهبری را معیار و اصول انتخاباتی بدانند و مطامع شخصی را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجت‌الاسلام طاهرپور، امام جمعه موقت عقدا، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، امام زمان(عج) را حجت الهی روی زمین دانست و اظهار کرد: زمین هرگز از انسان کامل که حجت و نماینده خدا در بین انسان‌هاست، خالی نخواهد شد.

وی ارزش اعمال را به نیات دانست و افزود: عاشقان و ارادتمندان به امام حسین(ع) شریک ثواب شهدای کربلا هستند. فیض و ثواب زائران اربعین حسینی نیز کمتر از یاران امام حسین(ع) نیست.

همچنین وی روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر را گرامی داشت و تصریح کرد: نیروهای دریایی ارتش یکی از نیروهای فعال و زحمتکش نظام است که کار حفاظت و حراست از مرزهای آبی و منافع جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های آزاد برعهده دارند.

امام جمعه موقت عقدا با اشاره به اینکه روز هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است، افزود: 70 سال قبل استعمار پیر، برای ایجاد تفرقه میان ملت‌ها نقشه شوم استقرار یهودیان صهیونیست را در منطقه فلسطین طراحی کرد و فلسطینی‌ها از آن روز، با این مسئله درگیر هستند.


وی با بیان اینکه امام(ره) ظلم استکبار را بر ملا کرد و مشکل اساسی اسلام را رژیم صهیونیستی دانست، بیان کرد: وظیفه دینی همه مسلمانان است که از مظلوم دفاع کنند و نگذارند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس در راستای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است.

حجت‌الاسلام طاهرپور در ادامه با گرامیداشت روز مجلس، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاکمیت مردم بر مردم دانست و عنوان کرد: اسلامی بودن و ملی بودن ویژگی مجلس است، زیرا از دل مردم جوشیده و با کوتاه شدن دست شرق و غرب و وابستگان به بیگانه از مجلس، مردم نقش اصلی را در تعیین مسئولان نظام دارند لذا مجلس شورای اسلامی نیز باید به اولویت‌ها بپردازد.

امام جمعه موقت عقدا، با بیان اینکه دشمنان سعی در جدا کردن سیاست از دیانت دارند، به انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخابات پیش روی مجلس، مردم باید مراقب تبلیغات باشند، زیرا مجلس در راس امور قرار دارد. نامزدهای انتخاباتی، فرمایشات مقام معظم رهبری را معیار و اصول انتخاباتی بدانند و مطامع شخصی را کنار بگذارند.

وی به مسئله به وجود آمده در فرانسه توسط گروهک تروریستی داعش و پیش‌بینی حمله تروریستی به کشورهای غربی اشاره و خاطرنشان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران در جهان صلح است و ما نمی‌خواهیم این آتش دامن مردم فرانسه یا مردم هر نقطه‌ای دیگر از جهان را بگیرد، اما این آتشی است که دولت‌های غربی و آمریکا به وجود آورده‌اند و اکنون گرفتار شده‌اند.

امام جمعه موقت عقدابه دیدار اخیر رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب در خرداد سال 93 فرمودند «آنها که باد کاشتند در آینده توفان درو می‌کنند» لذا مسئله مبارزه با تروریسم بسیاری جدی است. دیدار پوتین و رهبر انقلاب موجب نگرانی غرب در همکاری دو کشور علیه تروریسم شده است.

ارسال نظرات