مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع بسیجیان آذرشهر با اشاره به جایگاه مهم بسیج در حفاظت وصیانت از انقلاب اسلامی، گفت: بسیج مظهر مقاومت ملی و مشارکت مردم با نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان اینکه هرچه زمان به جلو می رود به نقش کلیدی بسیج در صیانت از نظام اسلامی و نیز به درایت امام راحل در تشکیل این نهاد مقدس پی می بریم، تصریح کرد: از زمان تشکیل بسیج، هر موقع که نیاز به حضور در صحنه و ایثار و فداکاری بوده است بسیج در آن میدان و صحنه حاضر شده است.

وی با اشاره به رهنمون های امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج جهانی در مقابل استکبار، افزود: بسیجیان ما امروز الگوی مسلمانان کشورهای منطقه همچون یمن، سوریه و لبنان شده اند تا در مقابل استکبار از خود دفاع کنند.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان انکه دشمن درصدد تغییر باورهای دینی و انقلابی مردم است، بيان كرد: همه بدبختی های مسلمانان زیر سر امریکاست و امروز می خواهند با طرح نفوذ، چهره امریکا را موجه نشان دهند.

وي تمرکز اصلی دشمن را پایه های اعتقادی جوانان ایرانی دانست و اظهار داشت: دشمن می داند که بزرگ ترین مانع برای مقابله با نقشه های استکباری آن ها، جوانان مومن و انقلابی هستند بنابراين در پی تضعیف ایمان این جوانان با استفاده از نفوذ در افکار و عقاید آن هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها