خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرماندار كليبر در همايش شكوه بسيجيان اين شهرستان، به فعالیت بسیج از زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تا به امروز گریزی زد و گفت: بسیجیان در روزهای سخت و بدون داشتن امکانات نظامی، تنها با سلاح ايمان و مقاومت بود كه در مقابل دشمنان ايستاده و پيروز شدند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فریدون بابایی با اشاره به شكل گيري بسيج در 5 آذر سال 58، يادآوري كرد: دور اندیشی امام راحل چنین تفکر ناب اسلامی را در ایران به راه انداخت و اين نهاد مردمي از بلند اندیشی و آینده نگری امام است.

وی خطاب به بسیجیان، اظهار كرد: ایمان و خدا محوری، انسان را خارق العاده و نترس كرده و ایستادگی و صبر در مقابل سختیها را نصیب انسان مي كند که بسیجیان ما اینگونه هستند.

بابايي خطاب به مسئولان نيز خدمت به مردم و طبقات مستضعف و محروم کشور را از مهمترین وظایف آن ها برشمرد و گفت: تنها روحیه بسیجی راه گشاست و می تواند برای توسعه کشور و آبادانی این مرزو بوم گره گشا باشد.

وي با قدرداني از خانواده های شهدا، ايثارگران و بسیجیان، خاطرنشان كرد: صاحب اصلی این نظام شما هستید و ارج نهادن به آرمانهای شهدا و امام راحل از تكاليف همه آحاد مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها