خبرهای داغ:
کعبی در گفتگو با بسیج:

آژانس ثابت کرد قابل اعتماد نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ایران حسن نیت و اراده سیاسی خود را برای یک تفاهم جامع ثابت کرد و اکنون نوبت امریکا و آژانس است که حسن عمل خود را ثابت کنند، ادامه داد: گزارش اخیر مدیر کل آژانس انرژی اتمی نشان می دهد که از سوی غرب اجرای منصفانه برجام مدنظر نیست.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۵۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص گزارش اخیر آمانو گفت: به نظر می رسد روند اجرایی سازی برجام بسیار مشکل تر از دست یابی به خود برجام باشد چرا که غرب در اجرای این سند سیاسی به تعهدات خود عمل نمی کند.

وی با اشاره به اینکه ایران حسن نیت و اراده سیاسی خود را برای یک تفاهم جامع ثابت کرد و اکنون نوبت امریکا و آژانس است که حسن عمل خود را ثابت کنند، ادامه داد: گزارش اخیر مدیر کل آژانس انرژی اتمی نشان می دهد که از سوی غرب اجرای منصفانه برجام مد نظر نیست.

کعبی با تاکید بر اینکه آمریکا حتی در فضای پس از برجام نیز همچنان به دنبال براندازی و تضعیف نظام سیاسی ایران است، خاطرنشان کرد: باید به شدت مراقب باشیم که مساله نفوذ که رهبری در خصوص آن به طور جد هشدار داده اند صورت نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها