به همت پایگاه بسیج شهید دستغیب:

برگزاری یادواره شهدای روستای نورین ابهر

در آخرین روز از هفته بسیج مراسم یادواره شهدای روستای نورین با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهالی روستای نورین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۷۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ سید آیت ابراهیمی از پیشکسوتان بسیج سپاه ابهر ضمن تبریک هفته بسیج گفت: 5آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین بدستور امام خمینی (ره) تقارن پیدار کرده است با سالروز اربعین حسینی، اگر ما به تاریخ برگردیم میبینیم اولین بسجی عالم حضرت علی (ع) و حسین ابن علی (ع) هستن که از تمام وجود و هستی خود در راه اسلام گذشتن.

ابراهیمی افزود: بسیجی هر جا احساس خطر کند ببیند به آرمانهای کشور و انقلاب ضربه وارد می شود جان خود را فدای نظام و انقلاب خود خواهد نمود.

وی درادامه افزود: اگر ما فرهنگ بسیجی داریم از مولایمان حسین ابن علی (ع) و زینب کبری (س) آموخته ایم، فرهنگ عاشورا را حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) حفظ و بعد از گذشت چندین سال حضرت امام (ره) آمدند و آن را احیا نمودند و این انقلاب اسلامی ما نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) است.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به نقش گسترده بسیج عنوان نمود: نقش بسیج بعد از هشت سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف سازندگی، علمی، اقتصادی را به وضوح می توان در جامعه دید.

وی در ادامه افزود: الان بعد از 36سال سپری شدن از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هر نقشه و فتنه می خواهند تفکر بسیجی در کشور نباشد،اما غافل از اینکه بسیج و تفکر بسیجی از بین رفتنی نیست، چرا که بسیج از بطن مردم بوجود آمده است و بسیجی هر جا احساس خطر کند ببیند به آرمانهای کشور و انقلاب ضربه وارد می شود جان خود را فدای نظام و انقلاب خود خواهد نمود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضروت و اهمیت داشتن بصیرت گفت: شهدای ما با بصیرت و آگاهی توانستند در جنگ سخت بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غلبه کنند و الان نیز در جنگ نرم و فتنه نفوذ دشمن جوانان ما باید با بصیرت و آگاهی و عمل به وظیفه خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

این مراسم با اجرای گروه سرود توسط بسیج دانش آموزی و مداحی برادر ترکی خاتمه یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار