در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دشمنان ما را از کرسی علم دور کردند و امروز یکی از وظایف مهم پایگاه های بسیج مجهز کردن بسیجیان به سلاح علم می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۸۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ابهر با تبریک هفته بسیج ضمن اشاره به فتنه های مختلف دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران و لزوم هوشیاری و دقت به اقدامات دشمن در جامعه گفت : در فتنه سال 88 به پایه و ستون دین یعنی حسین ابن علی (ع) و مقدسات دین اسلام و ماه محرم توهین و حمله شد و بعد از فتنه 88 نیز دشمن با جریان نفوذ پس از برجام میخواهد در کشور ما فتنه ایجاد کند.

سرهنگ فروزنده افزود: آمریکا سه استراتژی را برای سقوط شوروی بکار برد و موفق شد، اما در مورد کشور عزیزمان ایران از سال 82 تا سال 91 یازده استراتژی مختلف را بکار برده است اما موفق نشده است.

سرهنگ فروزنده در ادامه با اشاره به توهین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقدسات دین مبین اسلام ازجمله شخصیت امام حسین (ع) و ماه محرم گفت: وقتی آمریکا یی ها با توهین به مقدسات با واکنش مردم ما مواجه میشوند به جای قبول خطا و عذر خواهی از مردم، ملت ما و نیز بسیج و بسیجیان را که وظیفه ذاتی آنان بصیرت افزایی در جامعه است به افراطی گری متهم میکنند.

وی در ادامه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دشمنان ما را از کرسی علم دور کردند و امروز یکی از وظایف مهم پایگاه های بسیج مجهز کردن بسیجیان به سلاح علم می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان سخنان خود با اشاره به نقش پایگاه های بسیج در جامعه گفت: ما بر اساس باورهای دینی و قلبی خودمان بدنبال تغییر ارزش ها و بدنبال آن تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی هستیم که پایگاه های بسیج نقش اساسی در این امر دارند.

ارسال نظرات