پژوهشکده حج و زیارت با هدف گسترش دانش و نشر اندیشه‌های نو در حوزه مطالعات حج و زیارت، در حال آماده‌سازی و انتشار «دو فصلنامه» تخصصی با عنوان «پژوهشنامه حج و زیارت» با رویکرد علمی- پژوهشی است.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پژوهشکده حج و زیارت از این رو از همه پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان خواسته، مقالات علمی پژوهشی خود را در زمینه مطالعات حج و زیارت به این پژوهشکده ارسال کنند.

بدینوسیله از همه پژوهشگران، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان گرامی دعوت می‌شود، مقالات علمی-پژوهشی خود را در زمینه مطالعات حج و زیارت جهت چاپ در این نشریه به پست الکترونیکی jhz@hajj.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است، اخذ مجوز علمی‌ پژوهشی منوط به انتشار دو شماره از نشریه و ارزیابی و تایید آن از سوی مراجع مربوطه خواهد بود.

این نشریه پذیرای مقالاتی است که بر اساس معیارهای مقاله علمی-پژوهشی، با موضوع محوری حج و زیارت و مباحث پیرامون آن، نگاشته شده باشند.

مقالات ارسالی باید مستند و مستدل بوده دارای ساختار منطقی و انسجام محتوایی باشد و به ارائه یافته علمی یا نظری های جدید در حوزه تخصصی حج و زیارت بپردازد.

مقالات ارسالی باید اصیل و حاصل پژوهش نویسنده (نویسندگان) بوده و قبلا در نشریات داخلی یا خارجی و یا به عنوان بخشی از کتاب چاپ نشده باشند و نیز همزمان برای چاپ به سایر مجلات علمی ارسال نشده باشند.

ارسال نظرات