گزارش بسیج از اقدامات بهداشتی بسیج در جنوب شرق؛

افتتاح اولین بیمارستان سپاه استانی با حضور سردار نقدی و معاون وزیر بهداشت در منطقه سیستان

اولین بیمارستان سپاه استانی با حضور سردار نقدی ، معاون وزیر بهداشت،ورئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در روستای سدکی شهر ستان هامون افتتاح شد
کد خبر: ۸۶۰۱۱۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگارخبر گزاری بسیج : استان سیستان و بلوچستان از استان های محروم کشور است که همواره با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که وجود این کمبودها بسیاری از اهالی این مناطق را با دشواری روبرو کرده است.
مجموعه مردمی و مقدس سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون همواره در اجرای فرامین ولی امر مسلمین با ایمان، تقوا، ایثار، اخلاص و عمل به هنگام پیشقدم بوده و تمام تلاش خود را در جهت اجرایی شدن منویات ولایت به کار بسته است.
در سال های اخیر اردوهای جهادی دانشجویی به منظور سازندگی و محرومیت‏‌زدایی و تاسیس بیمارستان های صحرایی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان باعث رفع بسیاری از محرومیت ها در این نقطه کشور شده است و گامی بسیار مهم در رفع محرومیت از این مناطق محسوب می‏‌شود.

امروز در راستاس فرامین رهبر سپاه استان سیستان وبلوچستان در گامی جدید به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی به 30 هزار نفر بیمار نیازمنددر منطقه سیستان اولین بیمارستان سپاه استانی را با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور،معاون وزیر بهداشت ودرمان،رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور،مسئولین استانی بر گزارشد .

 

ارسال نظرات