همزمان با هفته بسیج تجدید چاپ مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» و «اینک شوکران» انتشارات روایت فتح با عناوینی همچون «تجلایی به روایت همسر شهید» و «مدق به روایت همسر شهید» منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۳۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  کتاب «اینک شوکران 1: منوچهر مدق به روایت همسر شهید» با نگارش مریم برادران، بیست و یکمین بار از انتشارات روایت فتح تجدید چاپ و روانه بازار شد. مجموعه «اینک شوکران»، روایت خاطرات زندگی شهدای جانباز از زبان همسران آنها بوده که اولین کتاب این مجموعه جزو پرفروش ترین آنهاست.

جلد پنجم مجموعه «نیمه پنهان ماه» با عنوان «زین الدین به روایت همسر شهید» روایت زندگی این شهید از زبان منیره ارمغان همسر این شهید است. این کتاب توسط بابک واعظی نوشته شده و از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ دوازدهم رسیده است.

کتاب «تجلایی به روایت همسر شهید» یکی دیگر از کتاب‌های  مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح است که این اثر نیز توسط راضیه کریمی به نگارش در آمده و برای دومین بار از سوی این انتشارات منتشر شده است.

از دیگر کتاب‌های تجدید چاپ انتشارات روایت فتح در هفته بسیج می‌توان به چاپ بیست و سوم کتاب «چمران به روایت همسر شهید» از مجموعه «نیمه پنهان ماه» اشاره کرد که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات است.


ارسال نظرات