معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: باید بسیج هر روز بیش از قبل هوشیار باشد زیرا امروز دشمن در خانه های ما نفوذ کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۶۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
سرهنگ علی افراسیابی در گفتگو با خبرنگار بسیج رسانه خراسان رضوی، افزود:سنگر جنگ نرم دشمن درون خانواده های ایرانی است وهدف دشمن فروپاشی بنیان خانواده است.
 
وی به تشریح شیوه های فریبکارانه و تبلیغی دشمن برای اغوای جوانان پرداخت و تصریح کرد: همان گونه که بانوان کربلا در سال ۶۱ هجری برای حفظ رسالت واقعه عاشورا در کربلا ی معلی نقشی پر رنگ تر از مردان داشتند، امروز نیز بانوان ایرانی که با تاسی از حضرت زینب (س) در انقلاب اسلامی ایران نقش افرین بودند و در هشت سال دفاع مقدس به تشویق تقویت روحیه همسران خود پرداخته و آنان را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند، اکنون بایدابلیس هزار چهره غرب را که مانند گرگی در لباس میش به خانه های مان رخنه کرده را نابود سازنند.
 
سرهنگ افراسیابی خاطر نشان کرد: فضای منازل خانواده ایرانی باید با نور قرآن آمیخته باشد و عشق و علاقه به اهل بیت را از همان کودکی با قلب و روح فرزندان خود عجین سازیم .
 
وی رسالت جامعه ایثارگری و بسیجیان را برای حفاظت فرهنگی و معنوی نظام سنگین تر از عامه مردم بر شمرد و افزود: خواهران بسیجی باید با بالا بردن علم و دانش خود بتوانند فضای درون منازل خویش را از پلیدیهایی که در قالب تکنولوژی پیشرفته ارتباطات که سوغات غرب هست دور ساخته و در عوض از تکنولوژی که دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود به ما ارایه داده است برای ضربه زدن به خودش استفاده کنیم و با ترویج مبنای اخلاقی دین مبین اسلام انسانهای آزاد اندیش جهان را از پلید های دولت های لیبرالیسمی غرب نجات دهیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات