خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: اگر امروز دشمن از برنامه های خود مستاصل و نا امید شده است بخاطر روحیه سلحشوری ملت و بسیجیان با درایت است.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۹۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در دیدار پیشکسوتان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با امام جمعه این شهر با بیان اینکه امروز روز وحدت و بیداری اسلامی است گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان در قاینات نشان می دهد که بسیجیان همچون گذشته بی منت وبی ریا در صحنه حضور خواهند داشت.

برات زاده افزود: امروزه بسیج با درایت، هوشمندی و آینده نگری خود تحول بزرگی در جهان انجام داد تا بیداری اسلامی در عالم هستی شکل گیرد.

وی اظهار کرد: جوانمردی، خلوص و فداکاری، سلحشوری و ایثارگری و از همه مهمتر استکبار ستیزی از خصوصیات بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: اگر امروز دشمن مستاصل و نا امید از برنامه های خود شده است بخاطر روحیه سلحشوری ملت و بسیجیان با درایت می باشد.

حجت السلام والمسلمین مدنی امام جمعه خضری دشت بیاض هم با بیان اینکه امنیت امروز به برکت خون شهداست گفت: شهدا در حق پیشکسوتان جهاد و شهادت دعا می کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم بسیجی وار از ملت وکشور دفاع کنیم باید استکبار ستیزی وجلوگیری از نفوذ دشمن در وجود خود و در راس برنامه قرار دهیم تا به وظیفه سنگین خود که همان راه شهداست عمل کنیم.

مدنی ادامه داد: شهدا راه طولانی را طی کرده اند و باید با برنامه ریزی و وقت گذاشتن در راه درست به اهداف شهدا برسیم و در راه عمل کردن به دستورات رهبر ثابت قدم باشیم.

حسینیان رییس شورای اسلامی خضری دشت بیاض هم خواستار مسایل فرهنگی بخصوص در آموزش وپرورش و مدارس شد.

احمدی فر فرمانده حوزه شهید باهنر خضری هم با قرائت وصیت نامه شهید اسماعیلی گفت: پایگاه شهید باهنر خضری دشت بیاض در جشنواره مالک اشتر هم در استان وهم در کشور توانسته است مقام اول را از آن خود کند که این خود جای تقدیر از همه اعضای بسیج را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها