خبرهای داغ:
سرهنگ کوشکی اشاره به اهمیت تقویت بصیرت معنوی - انقلابی، گفت: باید نسبت به مسائل فرهنگی و بخصوص بحث " نفوذ دشمن " دغدغه مند باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۰۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
نشست سیاسی پاسداران سپاه فجر با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس برگزار گردید.

سرهنگ کوشکی در ابتدای صحبت هایش در این نشست با اشاره به اینکه دائما باید خودمان را مهیای دفاع کنیم، گفت: امروز بار اصلی حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجموعه های دلداده نظام اسلامی نظیر سپاه و بسیج و امت حزب الله است.

وی با بیان اینکه " دشمن، دشمن است " و غفلت از دشمن سبب نابودی تمام داشته ها خواهد شد، گفت: در بحث نفوذ دشمن چهار نکته اساسی وجود دارند که اگر به آن ها توجه نکنیم دچار شکست خواهیم شد:

نکته اول: دشمن، دشمن است اگر نابودش نکنید نابودتان می کند.

نکته دوم: هیچ پیروزی و موفقیتی بدون ایستادگی و تحمل سختی حاصل نمی شود.

نکته سوم: مذاکره با دشمن برای به تعویق انداختن برخورد با دشمن و افزایش آمادگی است نه تسلیم شدن.

نکته چهارم: جنگ حق و باطل همیشگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس خطاب به پاسداران گفت: امروز پرچم جبهه حق بر دوش شما و نظام اسلامی است و پرچم باطل بر دوش آمریکا و رژیم صهیونیستی است، دشمن خارجی بدنبال براندازی نظام اسلامی است و جریانی در داخل بدنبال استحاله نظام است، باید بدانیم در بحث استحاله نظام، جریان خارج به جریان داخل کمک می کند.

وی درباره دلایل انتخاب گزینه " نفوذ " توسط دشمن در برهۀ کنونی به چهار نکته اشاره نمود:

نکته اول: نفوذ در شرایط فعلی بهترین، کم خطر ترین و امن ترین گزینه دشمن برای پیروزی است.

نکته دوم: دشمن در بحث نفوذ نیاز به صرف هزینه ندارد.

نکته سوم: عناصری در داخل کشور برای این کار (بحث نفوذ) وجود دارند.

نکته چهارم: برخی سفرهای دانشگاهی و توریستی با هدف نفوذ به کشور انجام می گیرند.

سرهنگ کوشکی با اشاره به اینکه عده ای دچار شیفتگی نسبت به غرب شده و جریانی نیز در قالب عملیات رسانه ای از بحث " نفوذ " حمایت می کند، گفت: نبود انسجام، نبود انگیزه، کم تحرکی و نا امیدی در جبهه حزب الله خطرناک است، عده ای بدنبال این هستند که بحث نفوذ را طوری گسترده کنند تا عناصر انقلابی نتوانند با فتنه های پیش رو مقابله کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش ضمن اشاره به اهمیت تقویت بصیرت معنوی - انقلابی، گفت: باید نسبت به مسائل فرهنگی و بخصوص بحث " نفوذ دشمن " دغدغه مند باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها