خبرهای داغ:
کهندل پور گفت: در برنامه های هفته بسیج سال 1394 به مسئله آگاه سازی اساتید بسیجی پیرامون «مسئله نفوذ دشمن به کشور» توجه ویژه صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۰۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
محمدجواد کُهندل پور معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید فارس در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بیش از 200 ویژه‌برنامه در دانشگاه های استان فارس توسط بسیج اساتید برگزار می گردند.

کهندل پور با اشاره به محوریت بحث مقابله با نفوذ بیگانگان در ویژه برنامه های هفته بسیج گفت: امسال تلاش شده در برنامه های هفته بسیج نسبت به مسئله آگاه سازی اساتید بسیجی پیرامون مسئله نفوذ در کشور توجه ویژه صورت بگیرد.

وی برگزاری بیش از 30 نشست بصیرتی در دانشگاه ها را از جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: 5 همایش نیز با موضوعات "تحول در علوم انسانی" در کازرون، "مسئله نفوذ" در ارسنجان، "بررسی جریانات انقلابی" در خرامه، "راهکارهای مقابله با استکبار" در شیراز و "تکفیری ها از پیدایش تا امروز" در آباده برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان فارس با بیان اینکه 3 یادواره شهدای بسیج اساتید در شهرهای لامرد،ارسنجان و فیروزآباد برگزار می شود گفت: دیدار با ائمه جمعه سراسر استان، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برنامه های معنوی برای اساتید دانشگاه ها، برگزاری نماشیگاه های فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری بیش از 10 اردوی تربیتی برای خانواده های اساتید از دیگر برنامه های بسیج اساتید فارس در هفته بسیج خواهد بود.

کهندل پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه ها افزود: 3 کرسی نظریه پردازی با موضوعات "افزایش جمعیت"، "نقد فلسفه تربیتی غرب" و "استکبار در قرآن" در شهرهای فیروزآباد، شیراز و صفاشهر برگزار خواهد شد.

وی برنامه محوری هفته بسیج را برگزاری دوره، 2 روزه "توانمندسازی فرماندهان جنگ نرم" اعلام کرد و افزود این دوره با شرکت بیش از یکصد نفر از اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد.

کهندل پور با اشاره به برگزاری برنامه شب شعر در کازرون، شب خاطره در صفاشهر، تجلیل از اساتید پیشکسوت بسیجی در شیراز، تشکیل جلسات انس و مودت بین اساتید و دانشجویان و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوانات، افزود از برنامه های مهمی که در این هفته برگزار می شود تشکیل حلقه های علمی مشترک اساتید با مدیران و صاحبان صنایع راکد استان به منظور رفع مشکلات صنعت در استان فارس خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها