خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم افتتاح سالن های صالحین:
سردار غیب پرور گفت: بهره برداری از این پروژه ها نشان داد با حداقل منابع، در حداقل زمان ممکن و بر اساس استانداردهای تعریف شده می توان بزرگ ترین کارها را انجام داد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۱۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
همزمان با هفته بسیج مراسم افتتاح 90 سالن ورزشی صالحین و 9 دی سپاه فجر فارس از طریق وئدیو کنفرانس توسط سردار نقدی رئیس سازمان بسیج و با حضور سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: ساخت 300 سالن ورزشی-فرهنگی صالحین و 9 دی در استان فارس پیش بینی شده است، امروز 90 سالن افتتاح گردید و امید داریم تا دهه فجر یا نهایتا بهار سال آینده 72 سالن دیگر نیز آماده بهره برداری شوند.

وی با اشاره به صرف 170 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این سالن ها افزود: مساحت این سالن ها 211 هزار و 700 متر مربع است که در اختیار مردم در سراسر استان فارس قرار خواهند گرفت، طراحی این سالن ها چند منظوره، بر اساس استاندارد های تعریف شده و به گونه ای است که به راحتی در دسترس عموم مردم قرار دارند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه این پروژه عظیم در طول سه سال طراحی و به مرحله بهر برداری رسیده است گفت: بسیج در همه عرصه ها الگوست اما امروز می توانیم بگوییم بسیج در اتمام به موقع پروژه ها نیز می تواند الگو باشد، این سالن ها در محیط های بسته و پادگانی نیستند، بهره برداری از این پروژه ها نشان داد با حداقل منابع، در حداقل زمان ممکن و بر اساس استانداردهای تعریف شده می توان بزرگ ترین کارها را انجام داد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه در فاز بعدی به ساخت و توسعه سالن های دارای استخر می اندیشیم، گفت: طراحی سالن هایی که امروز افتتاح گردیدند بصورت چند منظوره برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی بوده است، همچنین اگر زمانی نیاز باشد می توان این سالن ها را  بعنوان سالن ازدواج در اختیار جوانان استان فارس قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها