خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبرداد:

برگزاری بیش از 1200 برنامه متنوع در قزوین

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در هفته بسیج که از 28 آبان‌ماه امسال آغاز شد، بیش از یک‌هزار و 200 برنامه متنوع در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در هفته بسیج سال جاری اظهار کرد: در هفته بسیج که از 28 آبان‌ماه امسال آغاز شد، بیش از یک هزار و 200 برنامه متنوع در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سازندگی افتتاح و اجرایی شده است.

وی با اشاره به هدف از تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: هدف از تشکیل بسیج در ابتدا، تشکیل نهادی نظامی نبود بلکه با توجه به وجود نیروهای ژاندارمری، ارتش و کمیته انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت و امنیت از کشور در داخل بر عهده دیگر نهادها بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 58 و بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه همان سال به فرمان امام راحل موجب تسهیل در آبادانی کشور و کمک به مردم شد.

برزگرابراهیمی ادامه داد: بسیج با مقابله با غائله کردستان، کرمانشاه، ایلام و بندر ترکمن که از سوی دشمنان و عناصر باقیمانده رژیم ستم شاهی هدایت می‌شد توانست در برقراری امنیت داخلی کشور گام مؤثری بردارد.

این مسئول تشریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز بسیج با کمترین تجهیزات و با توکل به خدا و استفاده از رهنمودهای ولایت فقیه با مشارکت مردم غیور ایران با بیش از 30 کشور جنگید و در آخر پیروز شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز دستاوردهای بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی به مناطق محروم این استان بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده که در عرصه‌های دیگر نیز فعال است.

برزگرابراهیمی به فعالیت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با مشارکت بسیج، مؤسسه نگار نصر و بانک‌های عامل سعی در ایجاد اشتغال برای متقاضیانی که مایل به فعالیت و ارائه خدمات، گسترش صنعت تولیدی و رسیدن به خودکفایی برخی صنایع در داخل کشور را داشتند، ارائه تسهیلات و مشاوره از سوی کارشناسان مربوطه انجام گرفته است.

وی به پروژه‌های انجام شده از سوی بسیج و قرارگاه خاتم‌انبیاء اشاره و بیان کرد: بسیج در پروژه‌هایی فعالیت می‌کند که هیچ پیمان‌کاری از عهده انجام آن بر نمی‌آید.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: امروز وظیفه بسیج در کشور جلوگیری از نفوذ دشمن و راه‌های مقابله با آن بوده که این امر می‌تواند توطئه آنان را نقش بر آب کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار