خبرهای داغ:
سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه و سملقان: امنیت کنونی ایران حاصل جان‌فشانی شهداءست.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۳۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسیج، فرمانده ناحیه، فرماندار ،امام جمعه شهر آشخانه ورئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهدا دیدار نمودند.

در این دیدارسرگرد بیدکی ضمن تبریک هفته بسیج در رابطه با خانواده های شهداء گفت خانواده های شهدای که فرزندان خود را در راه خدا روانه میدان جهاد کردند واقعاً انسان‌هایی بزرگ و صبورند که به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: امنیت کنونی ایران حاصل جان‌فشانی شهداءست وهمه ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم زیرا آزادی، اقتدار، امنیت و آرامش امروز کشور ما در سایه ایثار و جان‌فشانی این عزیزان است که جان خود را در این راه نثار کردند که باید از شهدا مدد بگیریم و به آن‌ها افتخار کنیم.

 در ادامه عوض زاده فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده این شهدای بسیجی مقام این شهدا در نزد خدا را خیلی والا برشمردند و بیان نمودند هرگونه آسایش و امنیت و سربلندی که هم اکنون هموطنان دارا می باشند بی شک مرهون جان فشانی این بزرگواران در راه خدا و آزادی و سعادت کشورشان می باشد.

همچنین وی با جویا شدن احوال این مادران شهدا و خانواده ایشان مشکلات موجود در زندگی این افراد را شنیده و بیان نمودند که در سریع ترین زمان ممکن تلاش های لازم برای برطرف نمودن این مسائل صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها