خبرهای داغ:
بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول در زابل افتتاح شد
سردار نقدی با تأکید بر اینکه خدمت بسیجیان پایان‎ناپذیر است، بیان کرد: بسیج این روحیه خود را از اهل بیت(ع) آموخته است.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۳۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به سیستان و بلوچستان صبح امروز بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سران طوایف و بزرگان شیعه و سنی در شهر زابل افتتاح شد.

این بیمارستان صحرایی شامل 6 دستگاه اتوبوس اتاق عمل ، رادیولوژی، دندان پزشکی ، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، اطفال و زنان و ...» بوده و 350 متر سازه چادری را به خود اختصاص داده است.

در این بیمارستان که برآورد می شود به 30 هزار نفر از عموم مردم خدمات بهداشتی و درمانی داده شود بیش از 100 نفر از جامعه پزشکی در تخصص های گوناگون به صورت 2 شیفته تا دوازدهم آذر فعالیت می‎‎کنند.

سردار نقدی در مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان صحرایی محمول که در روستای سدکی شهرستان زابل برگزار شد، گفت: مردم سیستان و بلوچستان اولین قومی بودند که در اعتراض به جنایات یزید در عاشورا قیام کرده و مردم منطقه را بیدار کردند.

وی خدمت به مردم سیستان و بلوچستان را مایه افتخار دانست و تاکید کرد: خدمت بسیجیان پایان‎ناپذیر و بسیج این روحیه خود را از مکتب اهل بیت(ع) آموخته است.

وی تشکل بسیج و ظرفیت بی منتهای آن را در پرتو اهل‎بیت(ع) دانست و اذعان کرد: در کشور ایران، شیعه و سنی و حتی زرتشتی و مسیحی نیز اهل بیت(ع) را دوست دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سیره امام علی(ع) که با زحمت تمام در دل بیابان چاه آب حفر نموده و بدون آنکه قطره از آن را استفاده کند وقف مردم نمود، بیان کرد: اگر تفکر بسیجی دنیا را بگیرد یعنی هرکسی که صبح از خانه بیرون می آید نه برای پول و درآمد که برای رضای خدا فعالیت کند آنگاه دنیا بهشت می شود.

سردار نقدی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وحدت اقوام گوناگون در کشور تصریح کرد: زندگی صمیمانه شیعه و سنی و محبت سیستانی و بلوچ به یکدیگر یعنی شعار « مرگ بر آمریکا».

وی هوشیاری مردم مناطق مرزی را شایسته تقدیر دانست و عنوان کرد: بصیرت ناب مردم ما برنده تر از برق شمشیرشان است لذا یقین داشته باشید که قرآن برنیزه آنها را گمراه نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها