همایش نخبگان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت سپاه کربلا برگزار شد

در راستای اجرای برنامه های سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت با حضور نخبگان پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت سپاه کربلا همایشی در مرکز امامت این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۸۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶



خبرگزاری بسیج مازندران، در این همایش حجه الاسلام یعقوبی از اساتید حوزه با اشاره به انواع اصلاحات در جامعه هزینه در وقت وابزار را به خاطر اصلاح در رفتارها دانست.

وی مهمترین ابزار اصلاح رفتاری را امر به معروف ونهی از منکر دانست وافزود:اصلاح رفتاری همان حرکت امام حسین(ع) بود.

حجه الاسلام یعقوبی دومین نوع اصلاح را مربوط به باطن یا بینش افراد یاد کرد وافزود: تقدم اصلاح رفتاری به اصلاح باطنی به سبب آن است که تا کردار اصلاح نگردد بینش اصلاح نمی شود.

وی ترویج وتبلیغ مکتب ونهضت امام حسین(ع) را برای ادامه انقلاب اسلامی وظیفه پیشکسوتان دانست.

در بخش دیگر برنامه حجه الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا در تقابل جبهه حق وباطل موضوعاتی رابیان کرد

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا تقابل نظام اسلامی با دشمنان را تقابل ظالم ومظلوم ودر یک کلام حق وباطل دانست وادامه داد : آیات قرآنی هم تقابل را یک سنت می داند که پرچم داری جبهه حق با انبیاء وائمه (ع) بوده وپرچمدار باطل را شیاطین انس وجن دارند.

حجه الاسلام غلامی شدت درگیری جبهه حق وباطل را با بوجود آمدن انقلاب اسلامی بیشتر خواند وگفت :اینکه امروز نماد باطل از عربستان وصهیونیسم پشتیبانی می کند تعجب ندارد واز پرچمدار کفر غیر از آن انتظار نمی رود.

وی افتخار جمهوری اسلامی را قرارگرفتن در جبهه انبیاء وحق دانست .

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا نظامات جهانی را دارای تنها دو جبهه ی حق وباطل دانست و وجود جبهه سوم را منتفی دانست وافزود: انسانها یا در جبهه حق هستند یا در جبهه باطل واگر جبهه ای دیگر به نام بی تفاوتی عنوان می شود آن جبهه همواره منفعت شان برای باطل بوده است زیرا اگر بی تفاوتی نشان نمی دادند باطل به هیچ عنوان جرات حمله به حق را پیدا نمی کرد .

حجه الاسلام غلامی شناخت دشمن را وظیفه مسلمانان ومومنین دانست وبا اشاره به وجود 1400آیه پیرامون جنگ ، جهاد ودشمن شناسی گفت : عامل نگرانی است جامعه به سوی شبه افکنی ، تردیدوبی تفاوتی روی آورده شود.

وی علاوه بر دشمن شناسی شناخت دشمنی ها وراههای عداوت را هم وظیفه مسلمانان یاد کرد و ادامه داد: : در شناخت محور عملیاتی دشمن علاوه بر بازیگران باید بازیگردانان را هم شناخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار