خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: نقش بسیج در نظام اسلامی یک نقش بی بدیل و ممتاز است، در زمانی که فتنه های گوناگون متوجه نظام اسلامی گردیدند این بسیج بود و هست که با بصیرت عمیق در صحنه حاضر شده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۰۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
بمناسبت هفته بسیج سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور فرمانده سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئلوان سپاه در استان فارس با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس دیدار نمودند.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این دیدار  گفت: این حضور در محضر نماینده ولایت جزء لوازم و اقتضائات رسالت پاسداری و بسیجی ماست.

وی با اشاره به اینکه شرایط انقلاب اسلامی و شرایط حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به گذشته روز به روز حساس تر، دقیق تر و ژرف تر می شود، گفت: اگر روحیه جهادی توام با بصیرت انقلابی نباشد ما دچار یک خُسران تاریخی خواهیم شد، غفلت در این دوران و در این برهه ضررش فقط به ما بر نمی گردد بلکه خُسران آن متوجه اسلام عزیز خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: دشمن همچون گذشته تلاش می کند انقلاب اسلامی را زمین بِزند و با اسلام  مقابله کند نشانه اش هم همین کُنش و واکنشی است که در اقصی نقاط عالم در حال روی دادن است، امروز به نام پیغمبر سَر می بُرند و به نام اسلام فجیع تریع ترین حوادث اتفاق می افتند، البته در مقابل این وقایع بیداری اسلامی داریم، این بیداری اسلامی قطعا به یُمن وجود بیداری بسیجیانی است که در اکناف عالم شکل گرفته اند، بسیج محدود به جغرافیای کشور ما نیست.

وی با بیان اینکه هنوز داریم به ساحت اسلام عزیز شهید تقدیم می کنیم، گفت:  این موضوع نشان دهنده خط دفاع از محمد (ص) و آل محمد است، امروز اسلام، پیغمبر اکرم (ص)، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و امام عصر (عج) از ما توقع دارند که به وظیفه مسلمانی خودمان خوب عمل کنیم.

سردار غیب پرور در ادامه صحبت هایش گفت:  نقش بسیج در نظام اسلامی یک نقش بی بدیل و ممتاز است، در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در زمانی که فتنه های گوناگون متوجه نظام اسلامی گردیدند این بسیج بود و هست که مردانه و با بصیرت عمیق در صحنه حاضر شده است، بسیج همچنین در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی حضور داشته است، از دوازده بند فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی شش مورد مربوط به دولت است و شش مورد مربوط به مردم است، ما موظفیم این اقدامات و وجه مردمی را پیگیری کنیم.

وی تاکید نمود: بسیج سعی نموده است پا در رکاب ولایت باشد، ما غفلت از کلام ولایت را گناه و معصیت می دانیم و تلاشمان این است که غفلت اتفاق نیفتد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه آمریکایی ها دست از سر ما بر نمی دارند، گفت: بعضی ها دچار خوش خیالی شده اند، آمریکایی ها نفوذ را آغاز کرده اند البته این موضوع خیلی وقت است در دستور کارشان قرار دارد، در همین زمینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دائما تذکراتی را تبیین فرموده اند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مسئله نفوذ چیزی است که شوخی بردار نیست، گفت: آمریکایی ها به اسم مذاکره وارد می شوند، مذاکره در این برهۀ زمانی یعنی معامله، این متفاوت از از مذاکره امام حسین (ع) با ابن سعد است که معنایش نصحیت و نهیب بود، مذاکره در عصر ما یعنی معامله، آن ها مذاکره را در  همین راستا می خواهند، امیدواریم کسانی که عامدانه در این مسیر قدم بر می دارند خداوند توفیق را از آن ها سلب نماید، ما برای این انقلاب هزاران شهید دادیم، جانبازان ما هنوز روی تخت هستند، ورود اینگونه به مسائل جفا در حق اسلام است و خداوند آن هایی را که از روی تعمد این رفتار را دارند نخواهد بخشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها