بسیجیان شهرستان ایجرود در سالروز تاسیس بسیج مستضعفین شکوه مقاومت را به نمایش گذاشنتد و اعلام کردند در برابر هرگونه زیاده خواهی و تجاوز و نفوذ ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۱۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در این مراسم با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج برگرفته از بطن اسلام است و بسیج در زمان امیرالمومنین علی (ع) بعنوان شرطه الخمیس در خدمت امام علی (ع) بودند و امام خمینی (ره ) با تکیه بر مبانی اسلام بسیج را پایه گذاری کردند و خاستگاه بسیج از بین مردم است و مهم ترین و بزرگترین تشکلی که در زمان ما می توان از آن یاد کرد بسیج است که از همه اقشار در آن حضور دارند.

سرهنگ مهدی خانی افزود: وظیفه بسیج حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی اعم از جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی محدود به مرزهای کشور اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی هیچ محدودیتی ندارد.

سرهنگ مهدی خانی بیان کرد انقلاب اسلامی را امام خمینی (ره ) در سال 42 پایه گذاری کرد و در سال 57 به پیروزی رساند و ما امروز انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و فراتر از منطقه مشاهده می کنیم ؛ و اگر برگ زرین بسیج در دفاع مقدس شناخته شد ما اکنون شاخسار بسیج را در عراق و لبنان و سوریه و حتی یمن و بحرین مشاهده می کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله ) اشاره کرد و گفت: تقوا و بصیرت به عنوان اولین و مهم ترین ویژگی بسیج است از دیگر ویژگی های بسیج می توان به نترس بودن و شجاعت و ولایتمداری اشاره کرد و ولایتمداری بزرگترین خاری است در چشم دشمنان نظام و انقلاب فرو رفته است و دشمن بر آن است که بین بسیج و ولایت فاصله ایجاد کند ولی در این مورد نیز دچار اشتباه شده است و به لطف خداوند هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد .

مهدی خانی در ادامه اظهار داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور باعث ایجاد رعب و وحشت در قلب دشمنان ایران اسلامی است و این بسیج است که باعث می شود گزینه های روی میز دشمن محقق نشود .

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در پایان به واژه نفوذ اشاره کرد و گفت : اکنون بزرگترین خطری که ما را تهدید می کند و مقام معظم رهبری بیش تر بر آن تاکید دارند خطر نفوذ دشمن در عرصه های مختلف پس از توافق هسته ای است و بسیجیان به عنوان پیشگامان عرصه مقاومت و پاسداری از انقلاب اسلامی باید مراقب این هجمه دشمن باشند .

مراسم با شهر خوانی و مداحی ادامه پیدا کرد و پس از آن بسیجیان جهت غبار روبی به مزار شهدای شهر زرین آباد رفتند.

ارسال نظرات