الگوگیری کشورهای منطقه از ایران/نباید از نفوذ دشمن غافل شویم

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندورود با اشاره به اینکه پرونده انقلاب باز است، گفت: ایران برای کشورهای منطقه الگو شده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۱۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کپی

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عین‌الله اسفندیاری در مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج که در روستای اناردین بخش گهرباران این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز نظام و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با همراهی مردم ممکن شد، اظهار کرد: شامگاه جمعهامنیت کشور ایران در بین کشورهای غرب آسیا و خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه تاکتیک‌های دشمن متنوع است، افزود: در سنگر دفاع از نظام اسلامی همواره باید در رکاب رهبری بود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم، تصریح کرد: لبیک به منویات رهبری وظیفه همه آحاد ملت به‌ویژه بسیجیان است.

این مسئول با اعلام اینکه بسیج هیچ‌گاه میدان مبارزه را رها نمی‌کند و آماده فداکاری برای پایداری انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید توطئه‌های دشمن را رصد کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندورود با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، بیان کرد: مقام معظم رهبری با شجاعت هوشمندانه تمام صحنه‌های مختلف را درست مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: حضور بسیج در کشور توام با خیر و برکات بسیاری بوده و در کشورهای دیگر نیز الگوگیری از بسیج ایران و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بسیج مردمی سبب فائق آمدن بر مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه آتش به‌پا کرده و با ایجاد ناامنی و بحران جان هزاران انسان بی‌گناه را گرفته است، اظهار کرد: نباید از دسیسه‌های دشمن غافل شویم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میاندورود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی در اختیار مردم است، ادامه داد: مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه همه مردم بسیجی هستند، گفت: کسانی که دل در گرو انقلاب و اهداف شهدا دارند جان‌شان را فدا می‌کنند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار