انقلاب به خاطر وحدت پایدار مانده است/ رهبر بسیجی قدرت‌مند داریم

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه به برکت فعالیت‌های سپاه و بسیج، توطئه دشمنان خنثی شده است، گفت: انقلاب به خاطر وحدت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و فعالیت سپاه و بسیج، پایدار مانده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۳۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: بسیج همان نعمت بزرگ و به تعبیر مقام معظم رهبری، گنج بی‌پایانی است که امام راحل بعد از تسخیر لانه جاسوسی، دستور تاسیس این نهاد را دادند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و حراست شود.

وی با بیان اینکه امروز بسیج قدرت‌مند، ولایی و مردمی داریم، افزود: امام راحل می‌فرمایند من خودم بسیجی هستم و خودشان را در مقام بسیجی قرار می‌دهند، ما باید همین نگاه را به بسیج داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بسیج و سپاه از ابتکارات و هوشمندی حضرت امام راحل بود، گفت: با وجود فعالیت این دو نهاد، جمهوری اسلامی قدرت‌مند است و رهبر بسیجی قدرت‌مند داریم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه به برکت فعالیت‌های سپاه و بسیج، توطئه دشمنان خنثی شده است، تصریح کرد: انقلاب به خاطر وحدت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و فعالیت سپاه و بسیج، پایدار مانده است.

طبرسی ادامه داد: سپاه و بسیج اقدامات گسترده خوبی انجام داده‌اند و برخی به دنبال تخریب بسیج، سپاه، قوه‌قضائیه و ... هستند، در صورتی که این نهادها پایه‌های انقلاب هستند و تخریب هر یک از این نهادها، جایز نیست، چون شرایط ما بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج کارنامه درخشان دارند، خاطرنشان کرد: شهادت چیز کمی نیست و بسیج، شهادت را در کارنامه خود دارد.

امام جمعه ساری به اشاره به نشست گازی اخیر در تهران، اظهار کرد: رئیس‌جمهور روسیه بر خلاف عرف دیپلماتیک، از فرودگاه مستقیم به دیدار مقام معظم رهبری رفت و این حرکت پوتین، دنیا را شوکه کرد و اوباما از این وضعیت تعجب کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری اربعین حسینی هستیم، گفت: مراسم عزای حسینی، در عین سادگی و به دور از تجملات برگزار شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها