مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: اینکه برخی‌ها می‌گویند دشمن در فکر براندازی نظام نیست از آنها باید تعجب کرد، هشدار رهبر انقلاب درباره پروژه نفوذ دشمن را باید جدی بگیریم.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۳۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

کپی



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم نخستین یادواره شهدا شهر کیاسر با زنده نگهداشتن یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدا با نثار جان خویش در راه حفظ انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی با اشاره به هم‌جنس بودن ظالمان دوران ائمه و حال حاضر تصریح کرد: ظالمان تاریخ تغییر نیافتند، در حال حاضر آنهای که ادعا کدخدایی دنیا را دارند و امام راحل آنها را شیطان بزرگ نامید همان افرادی هستند که نوع ظلم آنها با یزیدیان دوره تاریخ برابری می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به کشتار حجاج در فاجعه منا خاطرنشان کرد: کشتار حجاج در منا نشانه بی‌لیاقتی آل‌سعود بود، چون می‌توانستند با کمترین امکانات با امدادرسانی بسیاری جان بسیاری از حجاج را نجات دهند.

وی ادامه داد: تنها با وزش بال یک بالگرد در بالای سر حجاج می‌شد جان بسیاری از آنها را نجات داد و این موضوع را افرادی مطرح می‌کنند که در حادثه منا خودشان حضور داشتند.

غلامی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد به هر وسیله‌ای که شد راه پیشرفت اسلام را بگیرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی مهم‌ترین خطری برای نقشه‌های پلید دشمنان است و آنها تلاش دارند با انواع و اقسام ترفندها از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گرفته با تحریم و تهدید ایران اسلامی را منزوی کنند.

وی با اعلام اینکه امروز دشمن طرح نفوذ در کشور را کلید زد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین بار بحث نفوذ دشمن را مطرح کردند، اینکه برخی‌ها می‌خواهند اعلام کنند که دشمن در صدد براندازی نظام نیست، از آنها باید تعجب کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در این چهار دهه انقلاب اسلامی، دشمن انواع ترفند را در پیش گرفت، ما به واسطه داشتن تاریخ کهن اسلامی و نیز فرهنگ غنی عاشورایی باید هواس‌مان را به خوبی جمع کنیم که مغلوب دشمن نشویم، ما به دلیل داشتن شناخت مناسب از دشمن نباید فریب دشمن را بخوریم، در گذشته بنی‌امیه و بنی‌عباس همین ترفندها را در دوران خویش برای گول زدن مردم استفاده می‌کردند، ائمه اطهار را به شهادت می‌رساندند و خودشان در مراسم کفن و دفن و تشییع آنها شرکت می‌کردند و مظلوم‌نمایی می‌کردند.

وی تأکید کرد: ما نباید گول خنده، مرعوب تهدید و حتی از اعلام حمایت آنها از نظام اسلامی خرسند باشیم، نباید فریب بخوریم، انقلاب اسلامی ایران و شهدای آن باقی خواهد ماند، به این دلیل که از فرهنگ عاشورا تأسی گرفت بهتر است ما هم در کنار انقلاب اسلامی قرار گیریم و از فیوضات آن بهره ببریم.

غلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی پایدار می‌ماند به این دلیل که نیت امام از ایجاد انقلاب در کشور احیای اسلام ناب محمدی در جهان بود، و همین خلوص نیت باعث تقویت انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند که با ارتباط با آمریکا و ایادی آنها کشور از گزند حوادث دور می‌ماند، خاطرنشان کرد: راه نجات کشور از گزند حوادث قرار گرفتن در مسیر الهی است، نمونه بارز آن ائمه اطهار(ع) و شهدا بودند که با خدا معامله کردند و جاودانه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها