رئیس بسیج اساتید مازندران گفت: با راه‌اندازی ساختمان بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌های کشور فضای جدیدی را در دانشگاه‌های کشور ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۵۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

کپی






به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی بلباسی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بسیج اساتید استان مازندران در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ساری اظهار کرد: ایجاد ساختمان برای بسیج اساتید مطالبه جدی است و نیاز است ساختمان درخور شان برای بسیج اساتید ایجاد شود که دانشکده کشاورزی به دلیل قرار گرفتن در مسیر دانشگاهی استان مازندران برای ایجاد این ساختمان انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: در جاده ساری به فرح‌آباد حدود 20 درصد ظرفیت دانشگاهی استان قرار دارد و با بررسی و مطالعه این مرکز را برای ایجاد این ساختمان انتخاب شد.

رئیس بسیج اساتید استان مازندران در ادامه گفت: بسیج اساتید در کنار مسئولان و مدیران دانشگاه برای توسعه فعالیت علمی کشور قرار دارد و از این ظرفیت نیز برای اعتلای نظام اسلامی باید به نحو مناسبی بهره‌برداری شود.

وی تاکید کرد: هدف بسیج اساتید در دانشگاه‌های کشور پیگیری منویات رهبر انقلاب اسلامی ایران در سطح مراکز دانشگاهی است و تلاش داریم با حضور خویش سطح علمی کشور را در دانشگاه‌ها تقویت کنیم.

بلباسی با بیان اینکه نقدی بر عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر کاهش سرعت علمی در کشور وجود دارد،افزود: با انزوای نیروهای جهادی شاهد کاهش رشد علمی در کشور بودیم ولی با طرح جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با ایجاد ساختمان بسیج اساتید امید است گام مثبتی برای همکاری دو جانبه ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه بسیج اساتید فضای جدیدی را در سطح دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی می‌کند، خاطرنشان کرد: با تقویت روحیه بسیجی در همه اقشار شاهد کاهش نفوذ دشمن در سطح کشور خواهیم بود.



 
ارسال نظرات
پر بیننده ها