مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جریان سفر به شهرستان خرمدره، در جمع پرشور بسیجیان این شهرستان حضور یافت.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع پرشور بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج، تشکیل این نهاد انقلابی را که با تدبیر عالمانه امام راحل(ره) صورت گرفت از مهمترین برکات نظام اسلامی دانست گفت: به برکت وجود چنین نهادی هیچ قدرت خارجی شهامت کوچکترین تعدی را به مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ندارد.

صفری افزود: هر چیزی که معنویت و خلوص انسان را مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تحت الشعاع خود قرار دهد مصداقی از جنگ نرم دشمنان است که انواع این هجمه را در برنامه های شبکه ماهواره ای فارسی زبان وشبکه های اجتماعی شاهد هستیم که هوشیاری و دقت جوانان بسیجی را در شناخت و بی اثر کردن این ترفندها می طلبد.

وی دو شاخصه ولایتممداری وداشتن بصیرت را لازمه بسیجی بودن دانست وافزود: باید شکرگذار نعمت ولایت باشیم که تبعیت از ولایت فقیه، وحدت ویکپارچگی را برابر هجوم تمام عیار وپیچیده فرهنگی دشمن در پی خواهد داشت.

آقای صفری پیش از حضور در همایش بسیجیان خرمدره ، به دیدار امام جمعه شهرستان رفت . حجت الاسلام حسینی در این دیدار از توجه رسانی استانی به مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، همچنین مراسم عزاداری دهه محرم تقدیر نمود.

حضور در منزل شهیدان علیمردانی و کردلو و ادای احترام به مقام شهداء بازدید از خطبه خوانی حضرت زینب (س) و افتتاح پایگاه مقاومت شهید دکتر چمران مسجد جامع خرمدره دیگر برنامه هائی بودند که مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جریان سفر به شهرستان خرمدره ، درآن حضور یافت .

ارسال نظرات