نماینده مردم ارومیه گفت: ما منکر وام سریع به خودرو سازان نیستیم نباید به خودرو سازان به سرعت وام بدهند و به جوانان وام ازدواج 3 میلیونی ندهند و آنها را در این زمینه بلا تکلیف نگه دارند.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمایت دولت از وام 25میلیونی خرید خودرو اظهار داشت: وام 25 میلیونی خرید خودرو که به خودرو سازان اختصاص یافت برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی است که حدودا دویست هزار جوان تحصیل کرده در خودرو سازی کار می کنند .

وی با بیان اینکه کوتاهی دولت که در پرداخت وام 3میلیونی ازدواج است مورد نکوهش است افزود: ما منکر وام سریع به خودرو سازان نیستیم نباید به خودرو سازان به سرعت وام بدهند و به جوانان وام ازدواج 3 میلیونی ندهند و آنها را در این زمینه بلا تکلیف نگه دارند.

نماینده مردم ارومیه گفت: وام خرید خودرو برای حمایت از تولید داخلی بود تا تولید خودرو نخوابد دولت خواسته از تولید داخلی دفاع کند ما از این عملکرد دولت دفاع می کنیم و تشکر می کنیم نباید دولت را برای پرداخت وام خودرو بکوبیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این درست نیست که برای پرداخت وام ازدواج با چک و ضامن جوانان را در بلا تکلیفی نگه می دارند باید وام ازدواج را زیاد و بدون ضامن و رابطه بدهند ، اینکه دولت در ازدواج جوانان کوتاهی می کند مورد نکوهش ماست.

ارسال نظرات